Wkudk

Hvordan man laver en vellykket by i SimCity 4

Sim City 4 er et fantastisk spil, men er temmelig frustrerende. Du kan fortryde tilbringe 30 dollars at købe et spil, du ikke kan nyde. Hvis dette er hvad du tænker, kan jeg være i stand til at hjælpe dig.

Steps

Hvordan man laver en vellykket by i SimCity 4. Vælg, hvad der til at opbygge og udvikle først.
Hvordan man laver en vellykket by i SimCity 4. Vælg, hvad der til at opbygge og udvikle først.
  1. 1
    Opret en ny region. Pick sletterne. Ved første du har chancen for at være "Gud" og skabe dale, bjerge, plateauer, søer, dyr og så videre. Jeg foreslår at lave et plateau i midten og dækker jorden med træer. Må ikke gøre dyr! Til sidst vil du ødelægge deres levesteder og gøre lama folk forværret. Når du har oprettet en fornuftig og det meste fladt område, tænd borgmester mode og navngive din by enhver ønskelig navn efter eget valg.
  2. 2
    Vælg, hvad der til at opbygge og udvikle først. Det centrale i at gøre en vellykket by er den rækkefølge, som du bygge ting. En anden vigtig ingrediens er ekstrem tålmodighed. Alle mine succesrige byer tog timer af omhyggelig placering og risikable beslutninger. I det lange løb, de alle betaler sig. Anyway, den første ting du skal gøre er at placere et naturgasfyret kraftværk i hjørnet af din by.
  3. 3
    Placer en vej støder op til det og trække det ned til bunden midten af din by. Når du er der skabe en anstændig størrelse medium-boligområde zone og mindst en mellemstor park. Træk en højspændingsledning fra anlægget til kvarteret.
  4. 4
    Stop der, og holde pause i simuleringen. I modsætning til Sim city 1, 2 og 3, behøver du ikke at oprette hver enkelt bygning og stole på ressource handel. Sim City 4 vil creme du, hvis du bruger denne taktik. I stedet vil du stole på skatter. Selvom nabo tilbud kan være en hjælp, du er nødt til at skabe en by for at beskæftige sig med. Der er ingen allerede gjort byer, grænser dig. Så du bliver nødt til at åbne den skattemæssige menuen og krank høj, medium og lav rigdom boligområder skatter til mindst 8,5%, og al rigdom industrisamfund til 9%. Flyt Kommercielle skat til 7,5% og un-pause simuleringen.
  5. 5
    Tjene nogle penge. Gå til by bekendtgørelse menuen. Første klik på "legalisere gambling". Dette vil tilføje 100 dollars til din indkomst. Klik derefter på "røgdetektor ordinance". Jeg vil forklare, at en senere.
  6. 6
    Gå tilbage til kraftværket og tage sin finansiering ned til en pære effektivitet. Dette vil hjælpe en masse.
  7. 7
    Opret et lille område af tætte industri væk fra kvarteret og tæt på kraftværket. Sørg for, at det har vejforbindelse, ellers kan det ikke skabe arbejdspladser og vil være spild af dine dine penge. Nu gør en vejforbindelse over kraftværket og skabe nogle landbrugs zoner. Jeg ved, hvad du tænker, men skyskrabere og store byer vil ikke være her et stykke tid. Alle mine succesrige byer startede som cruddy industri byer eller landsbyer.
  8. 8
    Udvid din halvhårde kvarter kun en lille smule. Husk bygger ikke civile bygninger eller vandsystemer endnu. På dette punkt, de er ikke obligatoriske.
  9. 9
    Vente lidt og lade tingene ske. Din by befolkning bør have mindst 350 indbyggere før næste trin.
  10. 10
    Nu på den anden side af dit nabolag, væk fra forurening og kraftværker, skabe en lille low-density kommercielle centrum. Må ikke gøre det store! Kommerciel zoneinddeling er meget vigtig, hvis det overvælder beboerne, vil det blive forladt, men hvis det bliver ignoreret, vil det aldrig vokse midt og høj velstand kontor.
  11. 11
    Vente, indtil din befolkning når op på 500 for denne næste trin.
    • Ved nu du har borgmestrene huset og skulle have placeret den i nabolaget. Det vil tiltrække midten og høje rigdom beboere efter et stykke tid. Nu er din indkomst skal være mindst 500 væk fra din regning. Og du skal trække i nogle små kontanter nu. Nu lader bygge nogle civic. Vi kan kun råd til én ting lige nu, så vi ikke bryder budget. På den ene side af kvarteret bygge en grundskole. Se på antallet af studerende. Det bør være langt fra den maksimale kapacitet. Tag finansieringen ned til et punkt, hvor kapaciteten er omkring 20 over, hvor mange elever, du har. Nu på den anden side af nabolaget bygge en lokale bibliotek. Det er finansiering bør være samtidige til skolen. Efterlad det på den måde. Nu udvider boligområde lidt mere og bygge en mere farm og derefter lade spillet sidde i et stykke tid.
    • På dette tidspunkt bør du have en befolkning mellem 850 og 1.450. Forhåbentlig har du i det mindste nåede 1.000. Du skal have et hus af tilbedelse ved nu og burde have lagt den i nærheden af ​​nabolaget. Nu udvide din kommercielle centrum bare lidt samme med nabolaget, og vi skal være klar til nogle nye idéer.
  12. 12
    Byg en eller to vandtårne. Byg dem tæt på det kommercielle centrum. Hvis du bygger nær kraftværket og industri, bliver du nødt til at investere i et dyrt vandbehandlingsanlæg. Kun placere rørene under de bolig-og erhvervsejendomme zoner. Når færdig udvide den tætte industrielle zone og lad spillet sidde.
  13. 13
    Har røgdetektorer! De hjælper dit budget meget. Ved nu er det tid til endnu en civic og det er en lille brandstation. Hvorfor kan du spørge? Enkel, skal din industrielle zone flammende lige nu. Her, lad mig forklare. Samfundsfag (og deponeringsanlæg / forbrændingsanlæg) er yderst dyre investeringer, desværre vil de blive værdifulde fornødenheder. Min mening om brandstationer og politistationer både, hvorfor investere når det ikke bruges? Må ikke beskytte brande indtil man er oprettet. På dette tidspunkt din industrielle zone burde have fanget i brand, skabe en lille brandstation nær de industrielle zoner, og tage sin finansiering ned. Selv hvis den røde ring dækker ikke hele byen, som den vil ikke, vil brandmændene stadig køre ud til nabolaget. Back to røgalarmer, uden denne ordinance ville du nødt til at investere i brand dækning før vand og uddannelse. Vand og uddannelse er langt større end brand dækning. Røgalarmer forhindre de fleste brande, indtil dette tidspunkt. Og ved den måde, som dette tidspunkt din befolkning bør være et sted mellem 1.600 og 2.500.
  14. 14
    Fortsætte med at udvide sig langsomt og måske overveje at gøre din low-density kommercielle i en medium-kommerciel zone. Husk at ignorere Neil Fairbanks og Monique Diamond og at flok, fordi som en borgmester, du ved, hvem der er bedst. Og vi ved, hvad folk ønsker.
  15. 15
    Ophold patient. Du skal modtage kirkegården og et par højteknologiske industrier bør blive vist huske tålmodighed og orden. Hospitaler og politistationer vil ikke være for hurtigt i din fremtid. Måske omkring en 5.500 befolkning bare for én. Go hospital først, derefter deponering, politi, og i sidste ende omkring en 17.000 befolkning får du et genbrugscenter og en forbrændingsovn.
  16. 16
    Lav nogle omkringliggende byer, begynde at sænke skatterne, og langsomt ekspandere. Til sidst vil du have nul gårde og en utrolig efterspørgsel efter højhus. Dense zoneinddeling vil komme til det, og en fuld effekt / vandsystemet. Overvej lufthavne og private skoler. Aldrig undtagen en affære medmindre et kasino. Og sørg for din casino har en politistation i nærheden. Snart vil du have skyskrabere, vartegn, og 2% skattesatser. Jeg er nødt til at gå, så gør din urbane utopi med dine beslutninger nu. Spørg eventuelle spørgsmål, du måtte have, og tjek mine foreslåede forordninger i spidsen menuen.

Tips

  • Når du har penge nok til vartegn, du bør overveje mere end den røgdetektorer og kasinoer, her er foreslået ordinancer:
    • Tire Genbrug
    • Nuclear Free Zone
    • Clean Air Act
    • Commuter Transport
    • Junior Sport
    • Pro-Reading kampagne
    • Neighborhood Watch
    • Free Clinic
    • Og især, Tourist Promotion Program