Er du finde det svært at mestre din Warrior? Du er kommet til det rigtige sted, Warriors er en meget enkel og alligevel komplekst klasse, og at mange ikke ved, hvordan man bruger dem korrekt. Warriors er bedst kendt for deres optankning evner, men bør ikke undervurderes, for de kan ødelægge deres fjender i et par stærke strejker, når du ved hvad du laver især i PvP
Steps
- 1Vælg en race. Ærligt det ligegyldigt meget i det lange løb, medmindre du er meget seriøs omkring PvP / PvE, men der er nogle få evner at støtten krigere.
- Mennesker er fremragende i PvP. De får en 10% til ry gevinst, de har en 3 + Ekspertise Rating for Sværd og morgenstjerner, som hjælper dig med at holde foran bande, har de en passiv evne kaldet Perception, der giver dig en bedre chance for at se stealthed mål. Det giver dig mulighed for at se de irriterende slyngler og druider, før de kan angribe dig. De har også en af de bedste racemæssige evner til PvP, hver mand for sig selv. Dette træk er identisk med slutspil nipsgenstande folk bruger til at få ud af hver crowd control bevægelse i spillet.
- Dværge har Stoneform der giver otte sekunder immunitet over for sygdommen, bløder effekter og gift, det øger også armor med 10%. Det giver en 10 til frostbestandighed, (slags ubetydelige).
- Draenei har en meget stærk raiding race - en passiv aura, der øger andre partimedlemmer chance for at ramme med 1%. Denne 1% bliver afgørende i high-end raiding, da de fleste hjul faktor dette hit bedømmelse i deres gear valg. Også 1% hit bedømmelse er vigtig for en kriger, da det åbner op anden perle / fortrylle valg såsom udholdenhed eller styrke. Den anden store race de har, er en helbrede over tid (HOT). Denne varme er temmelig nice ved lave niveauer for solo. På højere niveauer, bliver den helbredende marginal, men når det kombineres med helbrede ydet af højt niveau Naturmedicin, kan det være tilstrækkeligt i en knivspids eller en støtte med hurtig trækker samtidig solo som en ikke-helende klasse, hvis du ikke har spec'd ind Bloodthirst.
- Tauren er sandsynligvis dit næstbedste valg, 5% over grundløn sundhed er meget nyttige, og deres Warstomp evne (stun mål i et område), kan få dig ud af nogle klæbrige situationer, en meget overset evne er de 8 yard nærkontakt rækkevidde, dette kan være CLUTCH i PvP.
- Trolde er gode, hvis du ønsker at være en raseri kriger. Trolde modtager en sundheds regenerering bonus - på højere niveauer denne regenerering bliver marginal. Men Trolls også modtage et angreb hastighed stigning, som er meget nyttig.
- Undead tegn starter med vilje Forsaken evne, hvilket er praktisk i mange senere boss møder. Warriors innately få Death Wish, som imidlertid kan bruges i enhver stilling. Vilje Forsaken har visse fordele, men stort set er case-by-case for en Undead Warrior. Kannibalisere er temmelig nyttigt, når søgende, fordi du ikke behøver at medbringe så meget mad til at genvinde tabte sundhed (selvom sjovt, når de anvendes på andre afspillere!), Og undervandssvømning vejrtrækning kan være nyttige på bestemte quests - hvor du nødt til at dræbe mobs undersøiske - og +200% tid til at trække vejret under vandet vil spare dig hviletid.
- Mennesker er fremragende i PvP. De får en 10% til ry gevinst, de har en 3 + Ekspertise Rating for Sværd og morgenstjerner, som hjælper dig med at holde foran bande, har de en passiv evne kaldet Perception, der giver dig en bedre chance for at se stealthed mål. Det giver dig mulighed for at se de irriterende slyngler og druider, før de kan angribe dig. De har også en af de bedste racemæssige evner til PvP, hver mand for sig selv. Dette træk er identisk med slutspil nipsgenstande folk bruger til at få ud af hver crowd control bevægelse i spillet.
- 2Vælg et talent tree at specialisere sig i:
- Våben er generelt for PvP, men kan også bruges til PvE meget effektivt med de rigtige talenter valg og en kobling med raseri. På de lavere niveauer, kan tegn med arvestykke poster (Boas), espescially de to-hånds våben, ønsker at spec i Arms på grund af det store antal af instant angreb baseret på våben skade - overmande og Rend være dine to korte træk. Ved 15, skal tegn, straks afhente "overmande" glyf, der tillader brug af overmande hvis et angreb bliver pareret. Det, kombineret med Rend talent i arme, vil sikre, at overmande er op næsten 100% af tiden - andre talenter vil sikre det har en 50% crit chance. Armor Penetration og styrke er bundet som det vigtigste statistik for dette spec, med hastværk ikke er helt så vigtigt.
- Fury er de facto "dps" spec for PvE, men miles værre i PvP. Titans Grip er en kraftfuld evne, der gør det muligt for Warrior til dual svinge to-hånds våben, på bekostning af en 10% skade reduktion. Men alle af spillets højeste top-end våben er to-hånds, hvilket gør Titans Grip en stærk evne i kombination med evner som Whirlwind, som rammer op til 4 nærliggende mål med begge våben. I denne spec, bliver ramt og ekspertise vigtige statistik til at fokusere på, men styrke bør stadig være din primære bekymring.
- Beskyttelse krigere er tanke. De tager skade, og beskytte den part fra at tage skade i stedet. Tanke er nødvendige for hvert enkelt tilfælde. For tankning formål er beskyttelse det eneste spec. Kriger tanke er stadig den mest solide enkelt mål tanke i spillet, da de er i stand til at generere trussel ganske let, og kan håndtere indkommende skade lettere end de fleste andre klasser. Hvor Paladins tendens til at lide længere en kamp går på, Warriors tendens til at generere mere trussel som kampen skrider frem takket være deres "procs" og konstant Rage generation.
- Våben er generelt for PvP, men kan også bruges til PvE meget effektivt med de rigtige talenter valg og en kobling med raseri. På de lavere niveauer, kan tegn med arvestykke poster (Boas), espescially de to-hånds våben, ønsker at spec i Arms på grund af det store antal af instant angreb baseret på våben skade - overmande og Rend være dine to korte træk. Ved 15, skal tegn, straks afhente "overmande" glyf, der tillader brug af overmande hvis et angreb bliver pareret. Det, kombineret med Rend talent i arme, vil sikre, at overmande er op næsten 100% af tiden - andre talenter vil sikre det har en 50% crit chance. Armor Penetration og styrke er bundet som det vigtigste statistik for dette spec, med hastværk ikke er helt så vigtigt.
- 3Hold, der raser op! Alle en kriger behov er sundhed og han er god-til-go. Du bygger raseri ved at tage Skade, der giver skader, og ved hjælp af raseri-givende evner såsom Bloodrage. Du kan bruge alle offensive (skader forårsager) evner til at vinde raseri, samt Charge ved begyndelsen af en kamp for at generere en god mængde af raseri til at starte med.
- 4... Men ikke for up! Mens have din vrede up er et oplagt must, at raseri-capped (især Fury og våben) er egentlig ikke en god ting. Eksempel: Hvis din hvide nærkontakt auto-angreb ville give dig 30 raseri, men du er ved 95 raseri, du kun vinde 5 og gå glip af de andre 25. Mens være sultet raseri sætter dine evner i stå, bliver raseri udjævnede affald dine potentielle ressourcer. At dumpe din vrede, er der muligheder: Opdater din råb buff, Kløve og mest almindeligt, Heroic Strike. Heroic Strike er normalt spammet mens optankning at holde trusler og dump raseri (som den konstante skader bliver gjort for at du holder dig raseri udjævnet), men i en DPS træ, kan det være en god idé at ramme Heroic Strike, når du ser din vrede over at lægge loft. Bare husk, at HS genererer en sund mængde af trusler, så vær omhyggelig med ikke at trække mobs fra tanken.
- 5Få den rigtige gear. Gear er en kriger, som besværgelser er til en troldmand. Du ønsker at se til gear, der giver dig + til styrke (str.) + til Stamina (STA) + til Defense rating (kun tankene bør virkelig være på udkig efter dette på 80), + at angreb magt, og + til at ramme rating, selvom agility kan være meget nyttig såvel for + crit, men er ikke en prioritet stat. Du behøver ikke at bekymre sig om, forsvar, angreb magt eller hit bedømmelse indtil omkring lvl 60-80, dog. Udover, Styrke giver dig angreb magt, angreb magt giver dig flere DPS (Damage per sekund). Flere udholdenhed giver mere sundhed. Sundhed er meget vigtigt for krigere. Krigere slid post indtil lvl 40, så de kan bære plade. Et godt råd er at begynde at lede efter Plate armor tidligt - plade begynder at falde i niveau 35-40 tilfælde, men kan findes på auktionshuset langt tidligere. Rustning er vigtigt at krigere også. Mere rustning giver en højere reduktion til fysiske skader, hvilket forlænger dit liv. (Edit: 14 attackpower = 1 dps basen hvid skade, kriger, 1 styrke tilskud 2 attackpower Derfor 1 styrke ~ 0,14 dps 7 styrken lægger 1 dps Selvom talent opbygge og crit sats kan øge endelige dps output, (evner.... inkluderet) det er langtfra de værdier ovenstående.
- 6Altid bære et skjold og en 1t våben. Disse kan komme i handy for svært solo quests, hvor du har brug for at holde sig i live længere, end hvis du havde 2 1-hånds våben eller en 2-hånds våben
Tips
- Hvis du spiller en Undead Warrior, husk, at din kannibalisme færdighed vil tillade dig at komme hurtigt til fuld sundhed (eller i nærheden af), når anvendes i nærheden Humanoid eller Undead lig.
- Hvis du er den dps rollen med en fest (PvE only) bruger heroiske strejke så meget som andre evner, Det tilføjer en stor mængde trussel mod pøbelen, og hvis tanken ikke har så meget aggro, vil du være sekund på Threat meter, så fokus ikke er på healere eller en anden part / raid Squishies.
- Prøv at tildele dine hot-keys til taster på tastaturet. Selvom dette måske ikke gavne dig så meget, mens tankning, er PvP situationer lavet en meget lettere, hvis du ved, at skubbe 3 vil hamstring at rogue der sprint.
- Warriors med ikke så stor gear har cremet andre klasser med gode blues eller epics, det hele handler om, hvor godt du ved hvordan man spiller din klasse.
- Vide, hvornår de fjendtlige strejker, altid kigge efter, hvor du fjenden angriber fra, og altid se på dit helbred.
- Fury krigere har en evne kaldet Bloodthirst. (45 * Attackpower/100) So 2000 angreb magt (45 * 2000 = 90.000 / 100 = 900) Det betyder, at hver Bloodthirst beskæftiger 900 skader. Det er en øjeblikkelig angreb, der helbreder dig 3 hits senere, ikke dårligt for 30 raseri. Fury krigere kan håndtere en vanvittig mængde af skader i PvE. Ulempen er, at de ikke kommer i tilfælde så let. Arms krigere er bedre til tankning, hvis du ønsker at opretholde DPS (Arms Vandtætning vil ikke få dig meget langt slutspil, medmindre måske en back-up Off-tank)
- Husk, når tankning, at du er der for at beskytte resten af din gruppe fra at tage spidsen af skaden. Holding aggro er en meget vanskelig opgave. Når tankning brug defensiv holdning. Brug færdigheder som Sunder armor, heroiske strejke, hævn og demoraliserende råb. (Sunder 2-3 gange, lå på en heroisk strejke, Sunder 2-3 gange, demo og heroiske strejke, holde sundering hver 10-20 sekund. Denne taktik vil holde generere trussel mod dig, der holder opmærksomheden væk fra de hjul. ) Hvis du har Devastate (> = 41 point i Protection) bruge til at nulstille Sunder Armor timeren. Pr. patch 2.3 ødelægge stakke en ny sunder op til max 5 - gøre Sunder mindre valg for den samme mængde af raseri (på grund af det faktum, at du får våben skader også fra hærge - hvilket også kan crit). Brug Shield Block hvert sekund det er tilgængeligt dette vil holde u fra at tage knusende slag og også holder hævn i "q", der skal bruges. (Glem ikke Shield Slam)
- Du kan også gå til Black Fathom undergrunden og søgen efter den Outlaw Sabre. The Outlaw Sabre er en én-hånds 19,0 dps sværd, der sandsynligvis vil overgå en 2hander på samme niveau.
- Når du er stadig i de lave niveauer, er der to tilfælde, der kan hjælpe dig geare din kriger til tankning. Hvis du kører Shadowfang Keep, har du chancen for at få kommandantens Shield, og som kan vare dig til midten af 30'erne - hvor ville du opgradere til den auspicier skarlagen kommandant ved Scarlet Monastary.
- Lær af dine fejl, hvis du ikke er sikker på hvad du skal gøre i enhver situation spørge nogen, der er mere erfarne på forhånd.
Advarsler
- Brug våben til PvE hvis dit gear ikke er så stor. Når du har bedre gear, men det er OK at skifte til Fury på grund af de øgede DPS dit grej vil give dig senere i træet.
- Kun nogensinde tank i Protection spec. De øvrige specs på 80 Heroic niveau, vil simpelthen ikke generere nok trussel til at være konkurrencedygtige og holde mobs uddannet på dig i stedet for DPS klasser.
- Husk, når tankning, at du er der for at beskytte resten af din gruppe fra at tage spidsen af skaden. Holding aggro er en meget vanskelig opgave. Når tankning brug defensiv holdning. Brug færdigheder som Sunder armor, heroiske strejke, hævn og demoraliserende råb. (Sunder 2-3 gange, lå på en Heroic Strike, Sunder 2-3 gange, demo og heroiske strejke, holde sundering hver 10-20 sekund. Denne taktik vil holde generere trussel mod dig, der holder opmærksomheden væk fra de hjul. ) Hvis du har Devastate (> = 41 point i Protection) bruge til at nulstille Sunder Armor timeren. Pr. patch 2.3 ødelægge stakke en ny Sunder op til max 5 - gøre Sunder mindre valg for den samme mængde af raseri (på grund af det faktum, at du får våben skader også fra Devastate - hvilket også kan crit). Brug Shield Block hvert sekund det er tilgængeligt dette vil holde dig fra at tage knusende slag og også holder Revenge kø for at blive brugt. (Glem ikke Shield Slam). Før de får Devastate, investere et par guld i Sunder Armour Glyph. Denne glyf tillader Sunder Armour til at strejke en ekstra nærliggende målet. Dette giver dig en "2 for 1" effekt på dine Sunders, effektivt at halvere udgifterne til evne.
- Brug våben til PvP på grund af sin instant-støbte evner du kan bruge til at debuff spillere. Fury fungerer godt, men ikke så godt som våben.
- Hvis du spiller en Undead Warrior, husk, at din kannibalisme færdighed vil tillade dig at komme hurtigt til fuld sundhed (eller i nærheden af), når anvendes i nærheden Humanoid eller Undead lig.