Spies, de franske agenter for Team Fortress 2. Spies spille rollen som støtte ved at piske væk og indsamle baggrundsinformation. Ikke alene tjener som mændene for spionage, kan de stille og roligt forsvinde, og forklædning som en af de fjender, narre dem, så backstab dem for et øjeblik kill. Hvis kompromitteret, kan han tage sin dødbringende præcise Revolver og skyde dem ned. Og oven i det off, kan Spies deaktivere Engineer buildables hjælp sappers, lokke den oprindelige Engineer, og dræbe ham.
Steps
- 1Kig på dit udstyr: Hver Spy har en dødelig og præcis 6/24 Revolver (Primary), klassen baserede Sapper (Secondary) og en dødbringende Knife (Melee). Foregribelse alt dette, har han en Usynlighed Watch at Cloak ham helt, hvilket gør ham umuligt at se (Secondary Fire) og et Disguise Case, nyttigt at narre det modsatte hold (fire centrale).
- 2Forstå karakteren af tilsløre: Der er flere punkter at overveje, når de forsøger at skjule.
- En af de store forbedringer for Spies i TF2 er virkningen af bevægelsen fart på Spy, afhængig af din nuværende forklædning. For eksempel, vil du langsomt ned til en Heavy s bevægelse hastighed, mens forklædt som en Heavy.
- Husk, at du ikke vil fremskynde en spejder eller hastighed (selvom Medic hastighed ikke er meget forskellig fra din hastighed.)
- Sørg for at din forklædning gør nogle mening. Du sandsynligvis ikke ville finde en Scout løbe ned til din egen intelligens værelse, ligesom du ikke ville finde et forsvarsspil i vandet eller en Sniper opladning frontlinien. Den generelle idé er, at du ønsker at blande sig med de andre hold så meget som muligt, så ikke at gøre ting, som de ikke ville gøre andet. Også forsøge ikke at skjule som en fjende Spy fordi de fleste fjender gå amok, når de ser en Spy, deres eller fjendens, og straks angribe dem. Prøv også at holde sig væk fra dine holdkammerater, når fjenden ser dig tæt til dine holdkammerater, uden at du skyde på dem eller omvendt, vil de få mistænkelige.
- Husk, at fjenden kan helbrede dig, når du er camoufleret. Dit helbred vil matche den person, du tilsløres som, så vil du ofte ser ud til at have en helbrede. Opkald til en forklædt mens kan ofte give dig en undskyldning for at trække sig tilbage ind i fjendens base, hvilket er særligt nyttigt med Dead Ringer.
- Fjendtlige dispensere vil også helbrede dig, mens forklædt. Level 3 dispensere genoprette kappe i både Usynlighed Watch og Dead Ringer hurtigere end kappe anvendes, så du kan forblive usynlig i nærheden af en niveau 3 dispenser på ubestemt tid.
- Tilbage i Team Fortress Classic (TFC), ville en skjult Spy ligne en fjendtlig spiller til dine holdkammerater, som viste sig at være meget forvirrende: Når forklædt i TF2, vil du ligne en spion iført en "pap-udskæring maske" af dit valgte klasse, til dine holdkammerater. Dette vil hjælpe til at skelne dig fra en egentlig fjendtlig spiller.
- Før Sniper vs Spy opdatering var fjenden Spy forklædning ubrugelig, da det ikke bære en forklædning maske. Tilsløre som en venlig spiller var den foretrukne måde at nærme de forreste linjer. Nu med opdateringen, vil du skjule som en skjult Spy, der gør en fjendtlig Spy forklædning meget mere effektiv.
- 3Må ikke skjule fra kamp: kappen og dolk giver Spies at forblive indhyllet på ubestemt tid, men en god spion vil ikke drage fordel af denne mulighed. Mens du sløret, er du ikke hjælpe dit team.
- 4Være vildledende og uforudsigelige: Spillerne er mennesker, og vil være mere forsigtig, da du bliver mere vellykket. Skjul et andet sted hver gang, ikke altid lejr det samme sted. Når du er forklædt, og en fjende bliver mistænksom og begynder at skyde dig, ville den bedste ting at gøre, være at kappe og skjule. Dette skyldes, at Spy revolver og kniv ikke vil gøre en bemærkelsesværdig mængde af skader i direkte kamp. Når sikker forklædning som en anden klasse og vende tilbage til fjendens linjer.
- 5Forstå karakteren af din kappe: Kappen, som forventet, vil gøre dig usynlig. Det er meget nyttigt, ja, men det gør dig ikke uovervindelig. Husk på disse tip i tankerne, når du bruger kappe.
- Du vil blive delvist afsløret, hvis du tager skade ved hjælp af kappen og dolk eller vanille ur. Som sådan skal du ikke køre ind i modkørende brand, mens sløret, såsom mod en Heavy s minigun. The Dead Ringer vil ikke glitre, når du tager skade, og skaden vil blive stærkt reduceret.
- Når du løfte sløret, du vil glød dit holds farve. Det vil sige, hvis du er på den RØDE team, du vil lyse rødt før fading tilbage i synlighed. Dette sker, uanset om du er forklædt som en rød eller en blå spiller, så det vil hurtigt give dig væk, hvis du bliver set fjerner din kappe.
- Bemærk, at du ikke kan bruge nogen af dine våben eller genindlæse din revolver, når kappeklædte eller uncloaking. Du bliver nødt til at vente et par sekunder for at løfte sløret, før de kan angribe igen.
- Husk, at du stadig kan støde ind i fjender, mens sløret. Dette gør kører rundt om hjørner tricky, som du sikkert vil ende med at støde ind i en spiller ved et uheld. Hvis du støder ind i en fjende med C & D eller vanille ur, vil dit kappe flimrer og kort afsløre dig, som har potentiale til at blæse dit cover helt. Du vil stadig blokere og blive blokeret af fjender med Dead Ringer, men du vil ikke flimre.
- Husk, at du kun vil støde ind fjender. Du kan nemt passere gennem dine holdkammerater.
- Uncloaking lige bag fjendens spillere er generelt en dårlig idé. At blive synlig tager omkring to sekunder, og i den tid en person kan nemt se dig. Desuden uncloaking gør en tydelig lyd, især med Dead Ringer, hvor en bevidst fjende vil bemærke.
- Brug Cloak and Dagger for infiltration. Kappen og dolk tillader dig at regenerere din kappe, mens du er kappeklædte og stå stille. Hvis du flytter, vil kappen blive reduceret hurtigere end din normale kappe, men når du løber tør du bliver delvist sløret. Dette gør det meget nemmere at gemme sig i en fjendens base og forklæde dig selv uden nogen problemer. Kappen og dolk gør cloaking en langt mere kraftfulde våben, fordi du ikke længere behøver at være synlig på ethvert tidspunkt i løbet af runden. Bare vær forsigtig, at når genopladning du står på et sted, at du ikke vil blive stødte ind.
- Hvis du kører, mens du er ude af kappe, vil du glød dit holds farve, som hvis du var væltet, eller uncloaking. Dog vil crouch-walking kan du forbliver fuldt usynlig.
- Brug The Dead Ringer når under fjendtlig beskydning. The Dead Ringer skjuler dig, når du bliver behandlet skader og viser et dødsfald animation til din morder. Som sådan er det mest effektive, når dit hold oplades frontlinjen eller du får Spy-kontrolleret. Selv efter den kendsgerning, kan du ikke blive afsløret for at have Dead Ringer, hvis du har en anden Spy på dit hold. Prøv ikke at bruge det for meget selv, eller du kan finde dig selv stadig at få Spy-tjekket efter du kappe. Bare blive advaret, når du har Dead Ringer ud og du ikke sløret, det virker som om, du er indhyllet, så du kan ikke affyre dit våben.
- Find et sikkert sted at løfte sløret med Dead Ringer. The Dead Ringer gør en høj knitrende lyd på uncloaking, der vil straks afsløre dig som en Dead Ringer spion. Find et sted langt væk fra fjender til løfte sløret.
- Vær særlig omhyggelig, Pyros. The Dead Ringer kan slukke flammerne, men hvis du bruger det, mens under ild fra flammekaster, vil du blive tændt op igen.
- 6Bo ud af vejen for fjendtlige Pyros: Generelt en af dine ærkefjende er, fordi de kan brænde dig og gøre din tilsløring evne fuldstændig ubrugelig. Hvis du er spottet af en, kan det være i din bedste interesse at tilsløre og få nogle dækning. Vær sikker på at holde sig ude af den vifte af hans flammekaster.
- 7Backstab dine fjender: En af de primære foreninger lavet med Spy er hans evne til at dræbe enhver fjende med én kniv strejke bagfra. Når forklædt, så prøv at snige sig ind på en intetanende afspiller og stikke dem i ryggen.
- Altid angribe fjerneste spiller i en gruppe. Hvis du formår at snige bag en gruppe på fem spillere, starter fra bagsiden og langsomt begynde bagholdsangreb fremad, og sørg for at ingen pletter dig i at gøre det. Dette fungerer godt, når man spiller en Payload spil siden alle dine fjender bør fokusere på at skubbe nyttelast og dræbe fjender foran sig.
- Undgå at bruge kniven som en melee våben. TF2 har gjort nærkampsvåben pakke en større slag end den gamle kniv / koben fra TFC. Kniven er fremragende på bagholdsangreb, men det kommer til en pris. Det er den svageste nærkampsvåben i spillet, når ikke bagholdsangreb, på niveau med Scout bat, men meget langsommere, og beskæftiger sig ikke kritisk beskadigelse. Det er generelt en god idé at skifte til revolver, hvis du har givet op på bagholdsangreb dit mål. The Spy er ikke egnet til at lukke kvartaler kamp. Hvis du bliver opdaget, kappe, komme ud af området, og prøv igen.
- Sniper klasse kan låse en sekundær element navngivet Razorback. en træskjoldet knyttet til deres ryg, hvilket gør dem immune over for en snigangreb, og en Spy bryde det med sin kniv bliver ude af stand til at angribe i et par sekunder. Hvis du støder ind i en Razorback-svingende fjende Sniper blot skyde ham i hovedet i stedet for at bruge din kniv.
- 8Sæt dit mål prioritet: Going for "Personal Glory" og landing fire backstabs i træk føles fantastisk, men kan ikke være den mest gavnlige måde at hjælpe dit team. Kom bag fjendens linjer og observere det andet hold. Ser du godt positioneret vagter eller teleporters? Gør deres Heavy skabe ravage til dit team, og han bliver helbredt af en Medic til at Ubercharge ham? Du hele tiden er nødt til at træffe beslutningen om, hvilke mål du angriber først.
- 9Forstå hvordan din sapper virker: sappers langsomt skade en bygninger (vagtgeværer, teleporters, og dispensere), og deaktivere dem, hvilket gør dem ubrugelige, medmindre fjerner sapper i tide.
- Da sappers deaktivere vagtgeværer. Det kan hjælpe til at skyde en underminerede vagtpost med din revolver eller stikke den med din kniv et par gange for at hjælpe med at ødelægge det hurtigt. Det vil ikke skyde på dig, så længe sapper bliver på plads. Vær forsigtig, når du gør dette med et forsøg på at reparere det, da du kan blive dræbt i at gøre det.
- Med din sapper ud og trænet på dit mål objekt, bliver et hvidt omrids af sapper vises på objektet. Huske på, at dette er synligt ikke kun til dig, men til alle de tilstedeværende. Afgiv din sapper og lægge det væk hurtigt for at undgå opmærksomhed.
- Glem ikke, at bruge en sapper vil ikke fjerne din forklædning.
- Ligesom for de andre 'våben', bliver du nødt til at fjerne din kappe for at være i stand til at aktivere din sapper.
- Fjendtlige vagtposter er normalt target prioritet fordi de har tendens til at forårsage en masse ødelæggelse på dit hold.
- Må ikke sap en dispenser med det samme. SAP skildvagt en ingeniør lejren og derefter lade dispenseren tanke din ammunition og sundhed leverancer. Derefter, når de er klar, SAP dispenseren.
- 10Hvad skal man gøre, hvis opdages: Det meste af tiden, hvis du bliver opdaget, bliver man nemt dræbt, men i nogle situationer kan du udspionere dig i sikkerhed.
- Hvis du er tæt på dit team, eller der ikke er en masse fjender, der dækker ruten til dit team, kan du bare gå baglæns, mens du optager din revolver til sikkerhed.
- Hvis du ikke er i brand, kan du forsøge at narre dine forfølgere ved at køre i en retning, cloaking (det gør ikke noget, hvis du tager et par hits), derefter kører tilbage i den anden retning. Det er også smart at tage på en anden forklædning, mens sløret. Normalt dine forfølgere vil holde kørende i den første retning og kontrollere overalt for kappeklædte Spy. Dette giver også ryggen på vid gab for en snigangreb, hvis du er modig nok.
- Hvis du er i nærheden af en ingeniør og hans bygninger, ikke blot saft alt. Typisk vil en Engineer have nogen problemer med at fjerne alle disse sappers, og du vil have mistet tid, du kunne have brugt dræbe Engineer. Det er bedst at tappe en skildvagt først, dræbe Engineer og fortsæt til SAP resten af sine bygninger. I sjældne tilfælde Engineer kan stukket først, men vagten skal undergravet hurtigt efter.
- 11Husk dit revolver: Selv om det kan være svært at sigte, revolveren er stadig meget kraftfuld, og kan være ødelæggende, hvis du får en kritisk hit. Husk dog, at revolveren mister meget af sin magt over mellemlang til lang rækkevidde, men kritiske skud ikke.
- Ambassadøren er den mere effektiv pistol i lang rækkevidde, på grund af den indledende skud bliver helt præcis, og i stand til at håndtere 100% crit skader efter headshots, denne styrke er afvejes mod dårligere Bodyshot skader og en langsommere brand sats. Vælg din pistol efter din spillestil og kort design.
- 12Afledningsmanøvrer.
- En spion kan lade modstanderholdet "uheld" opdager ham og føre dem væk fra en kamp eller i en fælde. En hurtig kappe og fjenden er blevet ført på et vildspor. Dette vil ikke arbejde på alle klasser som Pyros eller spejdere selv, så vær forsigtig.
- Omvendt behøver fjender i kamp ikke har mulighed for at tjekke deres rygge. Det er ofte lettere at dræbe fjender i midten af en kamp end at dræbe dem på deres vej til én.
- Sapping teleporter indgange nær fjendens spawn vil bremse deres fremskridt og undertiden distrahere Ingeniører til at forlade deres bygninger til at løbe tilbage for at gyde for at bygge dem op.
- 13Sabotage og tyveri.
- Med 10. december '08 patch, kan en spion nu genoplade deres kappe med ammo bokse og droppede våben. Brug dette til din fordel i fjendens territorium og strimler fjendtlige Engineers for respawning ammo bokse. Dette vil ikke kun sinke deres konstruktion men forhåbentlig føre dem længere væk fra deres bygninger og holdkammerater til at finde mere metal. Du kan benytte lejligheden til at SAP eller stikke i overensstemmelse hermed.
- Også med denne opdatering en Spy kan bo kappeklædte siden en fjende dispenser og dræne sine metal langsomt.
- I lighed med ammo bokse, kan stjæle sundhed packs i fjendens territorium hæmmer dem. Det betyder mindre sundhed for fjenden holdet og kan føre til mennesker, der dør før, Medics brænding til døden, etc.
- 14Vide hvordan vagtgeværer virker.
- Vagtgeværer kan ikke skyde gennem deres egen holds dispensere. Hvis Engineer er placeret på en måde, der ikke vil tillade en Spy til at stikke og SAP hurtigt, overveje jagende Engineer, gemmer sig bag hans dispenser, forklædning, så sap pistolen. Det er risikabelt, da fjenden kan se dig uden en forklædning, eller deres pistol kan dræbe dig, men det er stadig en mulighed.
- Vagtgeværer også spinde at målrette spillerne hurtigere med lavere niveauer. Hvis du backstab en Engineer, mens han er bag hans pistol, kan du tappe lavere niveau vagtgeværer lettere uden at blive skudt, fordi de spin til at skyde dig langsommere. Niveau 3 vagtgeværer er sværere at SAP i dette tilfælde, fordi de spin meget hurtigt og vil skubbe dig tilbage med en spærreild af deres kugler. En spion kan stadig sap en niveau 3 sentry, men det skal gøres med korrekt positionering og hurtig våben switching. Sørg for at du aktiverer hurtige våben kontakten i spillets muligheder for at gøre dette, eller alternativt bruge den »sidste våben 'knappen (default: Q) til øjeblikkeligt at skifte til den sidste våben, du holdt. Du bør kortvarigt skifte til dit sapper før de binder vagten, for den »sidste våben 'knappen teknik til at arbejde.
- 15En måde er at krybe hoppe på toppen af vagtpost uden forklædning (ved hjælp af din evige belønning), og løfte sløret: vagten tager et stykke tid at kigge op på dig og skyde.
- The Spy opdatering har givet spion flere muligheder for at tackle vagter. På grund af den større præcision og ildkraft ambassadøren over en lang afstand, når der tager sigte på en fjendes hoved, kan våbnet effektivt deaktivere en turtling ingeniør uden for en vagtpost sortiment af brand eller bagfra dækning.
- Du kan gøre en lignende strategi med dette ved hjælp af mure, kasser, stolper, ramper osv. Ud af syne sentry betyder normalt sikkerheden.
- 16Vide, hvor at skjule. Spillere har en tendens til at tage de korteste ruter og generelt ikke omstrejfende fra denne vej, især hvis deres destination er langt væk.
- For eksempel vil spillerne tage det indvendige hjørne af en hall. Som en spion du kan rejse eller skjule på de udvendige hjørner af disse gange og se fjenden trafik og pluk dine mål i overensstemmelse hermed.
- Skjule på kasser, på toppen af objekter på væggen, etc. gør det langt mindre tilbøjelige til at blive stødte ind mens kappeklædte eller vist med fjendtlig beskydning, eksplosioner osv.
- Gemme sig bag kasser, vægge, omkring hjørner eller steder med respawning ammo bokse til at holde din kappe op. Spillere normalt ikke kontrollere alle hjørner, så du kan være forholdsvis sikker, hvis du ikke var plettet eller mistænkt for at være der.
- 17Kend dine ure: The Spy starter med hans grundlæggende Invisibility Watch, gør ham helt sløret. Dette ur kan bruges til at køre længden af 2fort broen, uden at stoppe. Kappen og dolk tillader dig at skalkeskjul for en uendelig mængde af tid, som kappen med regenerere stilstand. The Dead Ringer ikke tillade dig at kappe indtil du bliver ramt med det valgt (MOUSE2), således at der skabes en falsk "lig", og tilsløring dig for en begrænset tid. Når timeren løber ud, eller du løfte sløret, vil uret udsende en høj lyd, muligvis advare folk i nærheden af.
Tips
- Når forklædt som en fjende, vil du ikke udvise blod, når beskadiget. Så hvis du er med succes blande i blandt fjenden team, og en fjendtlig spiller beslutter sig for at Spy-check dig, ignorere de skader, du modtager. Middelmådige Spies vil flygte, når beskadiget eller forsøg på at kappe og skjule, som begge vil straks advare fjenden team, der er en spion. Hvis du ignorerer skade som om du er virkelig en af deres holdkammerater, så Spy-kontrol kan forlade dig kritisk beskadiget, men endnu vigtigere, stadig i live, mens du er blandt dem. En Pyro s flammekaster dog vil sætte dig i brand, rendering din forklædning og kappe meningsløst.
- Tilsløre som en Scout bør gøres sparsomt. Du vil bevæge sig det normale Spy sats og en langsom bevægelse Scout er en død give-away, men spejderne har en mindre kropsmasse end andre klasser, ligesom Heavy. Tilsløre som en Scout betyder, at du vil være lidt sværere at ramme. Også en Scout har en mindre spiller model end de fleste klasser, og er mindre tilbøjelige til at blive bemærket, hvis ses i det perifere af en spillers syn (i modsætning til en stor spiller som en Heavy).
- Du vil efterlade et spor af bobler bag dig, mens sløret og svømme i vandet. Dette kan give væk din position til mere erfarne spillere.
- Undgå tilsløres som en, hvis du planlægger at køre med et par fjender. Du forekommer mistænkelige, hvis du ikke er helbredende dit "hold".
- Husk at hvis du bruger den Dead Ringer, når din kappe er fjernet, det gør en meget, meget kraftig støj, der nemt kan advare fjender, en spion er rundt.
- Må ikke give op. Alle kan være en "alright" Spy, men det tager tid og kræfter på at udvikle den rette tankegang og hurtig tænkning færdigheder til at være en god, eller stor, Spy. Og en stor spion kan vende strømmen af en tabt kamp.
- Hvis du føler dig tricky, prøv at droppe fjenden intelligens, når du er ude af syne, og kappe med det samme. Mindre erfarne spillere vil synes, at du døde efter at have hørt annonceringen. Dette giver dig en mulighed for at positionere dig selv for en snigangreb eller alternativ flugtvej.
- Undgå tilsløres selv umiddelbart efter nedlæggelsen en fjende, fordi fjenden muligvis vil få et screenshot af dig i din nye forklædning mens venter på at respawn.
- Hvis du falder fra en høj højde, mens du bruger Dead Ringer, vil du få sløret også.
- Hvis du forsøger at kalde et stykke forklædt som JensHolm, så JensHolm vil se hans navn råbe for en helbrede. Dette kan ødelægge dit dække, hvis du ikke er forsigtig. Endnu værre, alle spillere har en chance for at se deres eget navn, hvis du ringer for et stykke forklædt som en klasse, der ikke er på det andet hold.
- En god måde at øve Spy er at forsøge at forblive uopdaget i fjendens base uden bagholdsangreb eller undergrave. Ikke alene er det en underholdende udfordring, men det hjælper også kantsten "selvmord knivstikkeri".
- Sommetider blander sig kan gøres ved bare at kigge normal. Spies, der ser rundt overalt, mens forklædt som de er paranoid, eller se flakkende nemt kan blæse deres dækning. Hvis du ser en fjende Medic komme op til dig med sin healing pistol, ser i den anden retning i stedet for at stirre direkte på ham rent faktisk kan holde din dækning lukket. I mange tilfælde, hvis det gøres korrekt, kan det resultere i ham helbrede dig i stedet for farende på dig med en Bonesaw. Dette gælder for andre klasser også.
- Demomen, Soldater og Ingeniører har evnen til at komme på toppen af høje klipper for at bedre deres position og gøre sig sikkert fra backstabs. Men husk, at revolveren / ambassadør er en stærk nok våben til at dræbe dem, hvis de bliver fanget med bukserne nede! Det anbefales, at du kappe for at køre til rock (målet at være så tæt som muligt på klippen som muligt for at mindske risikoen for dem spotting dig), og brand så præcist som muligt, sigter efter hovedet, hvis ambassadøren er udstyret. Hvis du er korrekte, bør de dræbt, før du har brug for at genindlæse.
- Husk at være uforudsigelige! Uforudsigelighed af bevægelse og handling er centrale faktorer, der adskiller en god spion fra en middelmådig en. Hvis du beslutter at kappe at trække sig tilbage fra din fjende, så prøv at køre lige i én retning, men hurtigt ændre med fuld usynlig. På den måde vil dine hjælpeløse fjender mindlessly jage efter din skygge, mens du slippe rundt om hjørnet.
- Ligeledes undgå at komme i kontakt med den samme klasse, som du er forklædt som. Hvis der kun er én Sniper på det andet hold ved navn JensHolm og han ser dig forklædt som en Sniper, vil han se "JensHolm", når målretning dig, hvilket er en død giveaway.
- Undgå tilsløres som en klasse, hvis ingen spiller det på det andet hold. Hvis du gør dette, vil du blive tildelt et tilfældigt navn fra fjenden team, som ofte har en tendens til at være den samme som den person der kigger på dig. Med andre ord, hvis du er en blå Spy tilsløres som en rød, og der er ingen rød på serveren er der en chance for, at en rød JensHolm vil se "JensHolm", når målretning dig.
- Prøv at forklæde dig selv som en person, som fjenden hold ville forvente at se i visse dele af kortet. For eksempel, hvis du er overskriften til en murkrone, kan du overveje en Sniper. Hvis du er på vej mod en vagtpost, kan du overveje en.
- Du kan hoppe på toppen af turtling ingeniørs vagter eller dispensere, derefter på den Engineer selv. Vent til vagtpost til at pege væk fra dig, så hurtigt stab og SAP vagten.
- Mens forklædt, køre baglæns og sidelæns og maskingeværild, når du foretager din vej gennem fjendens territorium. Enhver spiller der kører direkte væk fra fronten, selvom det er en støtte klasse, vil trække mistanke.
- Få ambassadør! Selvom ambassadøren beskæftiger mindre skade, og det er langsommere end den almindelige pistol, det handler 100% kritiker, hvis du gør en headshot. Dette kan være temmelig nyttigt at tage ned Ingeniører fra afstanden, der arbejder på deres vagter, forklæde og derefter dræne dem. Dette kan også bruges til at slå ned Snigskytter, der bruger skjoldet i ryggen. Normalt, når en tung og en Medic er at få Ubercharged, de ikke bevæger sig, bruge ambassadør fra afstanden for at overraske dem!
- Du vil vide, at du har landede en backstab når Spy kaster kniven på en anden måde end normalt. Men du kan stadig påføre en instant kill, så længe du er slående en spiller med kniv bagfra.
- Undgå gennemkører stramme choker punkter på kortet, hvor spillerne ofte flytte, fordi du kan løbe ind i en fjende, og du kan ikke passere gennem fjender som du kan holdkammerater. (Hvis det sker, skal du ikke gå i panik, bare læse om, hvordan at undslippe)
- Tilsløre som en Heavy eller en Scout endda kan få dig til at skille sig ud, men det skjuler også din hitbox. Med andre ord, hvis du er bemærket. folk, der forsøger at få et hoved skud eller et ydre organ hurtig skud vil ramme noget, men luft på en tung, og sikrere skud på en Scout. Så tilsløres som en, der har en anden størrelse end du kan være en stor hjælp.
- Selvom du tror Kynikerens Kunai kan svække dig meget, når du backstab endda en fuld sundhed Scout, vil du have 180 sundhed, tage omkring 10 falde skader, når der falder uanset hvad, og din overheal fra noget vil falde 2 et sekund. Lander din første snigangreb, så slagte fjenden team.
- Selvom din første indskydelse kan være at skjule som den samme klasse som din tiltænkte stenbrud (siden du tydeligt ville være at gå, hvor andre for denne klasse naturligt er), det øger chancen at den person, du forklædt som vil se dig. Hvis det er muligt, skal du vælge en klasse, der kan naturligvis være, hvor du skal hen, men faktisk ikke i øjeblikket.
- Hvis du glemmer en snigangreb mens efter en fjende, og ender med at løbe foran dem, du ikke forsøge at forfølge uncloaked backstab. Bortset fra det øjeblik kill, et frontalt angreb med kniv, er et af de svageste nærkampsvåben, så chancerne er, at du vil blive udslettet med lethed. Derudover falder dine chancer for succes at komme bag dem til snigangreb til næsten 0, hvis de er klar over din tilstedeværelse. I stedet kappe med det samme og prøve at køre. Alternativt, hvis du har kørt ud af kappe, skifte revolveren og køre baglæns i retning af dine holdkammerater, de skader, du kan påføre fra revolveren efterfulgt af skader din holdkammerat kan påføre skulle forhåbentlig resultere i deres død.
- Efter tilbagetog tilbage til dit holds base, kan du hurtigt genopfylde din cloak energi ved at indtaste dit spawn værelse, skifte til en anden klasse, og derefter skifter tilbage til en Spy, selv da December 11, 2008 opdatering, kan Spies bruge sundhedsmæssige kabinetter at genopfylde deres kappe.
- Mens soldaten, Heavy og Demoman er gode forklædninger til at bruge, hvis du er i syne fjender, de er meget langsommere end andre klasser-tage dette i betragtning, når de forsøger at få mest distance ud af din usynlighed, og også når de forsøger at flygte fjender, der kan have spottet dig. Hvis en fjende er meget klart overbevist om, at du er en spion, så kan det være værd at ændre din forklædning mid-kappe til noget hurtigere, såsom fjenden spion.
- Selvom din Spy kniv ved første øjekast kan se svag, kan det dræbe en fuld sundhed Soldat i fem forreste knivstik, idet kun 5 sekunder for at dræbe ham. Vælg din revolver eller enhver anden primær når de står en soldat, hvis du har ammunition.
- The Dead Ringer fjerner ild fra dig, men Bemærk, at hvis en Pyro holder kaste flammer på dig, vil du begynde at brænde igen, og din kappe vil være nytteløst at forsøge at skjule. Men hvis du er i stand til at komme til holdkammerater, der kan dræbe Pyro, bør din Dead Ringer tillade dig at tage nogen skader fra branden, så længe du forbliver sløret.
- Også forsøge at snigangreb fra toppen. Placering på toppen af fjender, når de ikke kan se dig, eller mens du er indhyllet, derefter står den retning, de er, og stikke hovedet. Dette lejlighedsvis gør en normal sving i stedet for et snigangreb animation, men det er stadig en instant kill.
- Hvis din zappe en ingeniørerne vagtpost og hes coming, hurtigt skyde det til at ødelægge det. skjule. derefter komme ud af visningen.
Advarsler
- Forvent at dø ofte som en spion. The Spy er en af de mere vanskelige, hvis ikke den mest vanskelige klasse at mestre i TF2. Du skal være i stand til at analysere og måle fjendens bevægelser og modtagelse til Spies, hvilket kan tage en håndfuld af dødsfald til at skelne. Held spiller en stor rolle, også, som regel fjenden team vil gøre en masse af 'Spy kontrol ". Der vil være tidspunkter, hvor de glemmer at gøre dette, som vil gøre dit job som spion meget nemmere.
- En snigangreb måske ikke altid arbejde. I nogle tilfælde, selv med perfekte muligheder vil en snigangreb simpelthen ikke registrere, men lad det ikke afskrække dig. Hold prøve.
- Erfarne spillere vil vide at sigte lidt lavere eller højere for at få det øjeblik dræbe skud.
- Brug din revolver. Mange Spies har en tendens til kun backstab deres modstandere. Husk, at som en spion, kan du se fjenden sundhed. Hvis de har lavt helbred, blot at skyde dem ned virker bedre end at jagte dem til lange afstande.