Wkudk

Hvordan man udfylder Club Penguin hemmelige agent missioner

Ønsker du at finde ud af, hvordan du gør Club Penguin Secret Agent missioner? Her er hvordan.

Steps

Hvordan man udfylder Club Penguin hemmelige agent missioner. For at gøre missionerne, gå til den virtuelle virkelighed plads inde eliten pingvin force kommando værelse.
Hvordan man udfylder Club Penguin hemmelige agent missioner. For at gøre missionerne, gå til den virtuelle virkelighed plads inde eliten pingvin force kommando værelse.
  1. 1
    For at gøre missionerne, gå til den virtuelle virkelighed plads inde eliten pingvin force kommando værelse. Klik på 'Top Secret' fil på det højre hjørne af skærmen. Vælg derefter hvilken mission du ønsker at gøre.

Mission 1: tilfælde af de manglende puffles

  1. 1
    Gå til den hemmelige agent HQ, vælg mission, så vælg "case de forsvundne puffles", som er mission 1..
  2. 2
    Klik på tante Arktis. Hun vil tale med dig om hendes forsvundne puffles, og fortælle dig, at hendes grønne Puffle lide at begå en fejl omkring, og hendes lilla Puffle kan lide at tage billeder.
  3. 3
    Nu gå til skøjtebanen, og afhente billeder i hockey banen. Bringe dem tilbage til tante Arktis.
  4. 4
    Gå til dyrehandel og drej til venstre så langt som du kan. Du vil se en note på forsiden Puffle-Kennel. Klik på den og der vil være en kode. Hvis du ikke kan finde ud af det, gå CODE værktøjslinjen nederst og finde ud af det. Hvis du ikke kan gå til Tips til at se noget af det. Hvis du finde ud af det ved at gå til sport Shop, og tale til G om særlige poster, han vil spørge dig, hvor mange sokker han ejer (sige nummeret noten i Pet Shop sagde). Hvis du får det rigtige, vil han åbne hans skab af særlige poster, vil der være en gummiring Shooter og Klatring Rope. Klik på gummiring Shooter og sætte det i din beholdning.
  5. 5
    Gå til skibakken. Der vil være en pingvin holder sin kikkert og ser bekymret, tale med ham. Han vil sige nogle pingviner på isbjerget strandede look. Gå til Iceberg, og tale med pingviner. De vil sige, hvordan de kom der. Klik gummiringen Shooter på dem, nu vil du starte et lille mini spil. Nederst vil der være et vindtryk Scale, klik for at skyde en gummiring. Hvis det bliver en pingvin, vil de svømme tilbage.
  6. 6
    Klik på det grønne pingvin på siden. Han vil sige, at han så to puffles, en grøn én med en propel hat og en lilla én med et kamera, og de fløj væk.
  7. 7
    Gå til skibakken igen. Pingvinen med teleskopet vil græde af hans brudte teleskop. Tal med ham, og han vil sige, at hans hjemmelavede teleskop er brudt. Han vil spørge, om du kan ordne det.
  8. 8
    Klik på din AGENT PHONE og trykke på TOOLS. Der vil være en kam, en skruenøgle og saks. Klik på Spanner på teleskopet, og det vil ordne det. Kig gennem teleskopet, vil du se den grønne Puffle. Gå ind i Sports Shop igen og få den Klatring Rope. Gå til det højeste bjerg (se op). Øverst, kaste rebet op, og du kan finde puffles! Du får en snak med tante Arktis og hun takker dig.

Gennemgang af Mission 1..

Mission 2: g hemmelige mission

  1. 1
    Gå til hemmelige agent HQ og start missionen.
  2. 2
    . Tal med G Fortæl ham, at du er her for din mission, vil han give dig følgende gåde: ". Kig nær et livligt spil, der peger på en sti med en kanin i sit navn" Han vil spørge, hvis du kender den hemmelige kode. Indtast koden "mogul". Han vil spørge, om du vil have din mission, sige "Ja". Han vil vise dig en SLED han vil have dig til at teste ride ned ad bjerget, så sætte det i din beholdning.
  3. 3
    Gå til skibakken. Få slæden ud af din beholdning, og klik det på Test-Slope. En anden mini-spil vil poppe op, hvor du er beregnet til at undvige forhindringer og sne hoppe over logfiler. Det betyder ikke noget, hvis du går ned, er du beregnet til. Når du går ned, kan du finde dig selv i Wilderness Club Penguin. Gå til højre og du vil finde en Survival Guide. Put det i din beholdning.
  4. 4
    Gå gennem den midterste sti vejen og afhente en SKI og sætte det i din beholdning. Gå nu tilbage, og gå gennem første vej, og vælg 3 O-bær.
  5. 5
    Gå til vejen ligeud, og klik på puffles. De bliver bange og løbe væk, bortset fra den sorte. Giv den sorte en O-BERRY, og det vil blive venner med dig.
  6. 6
    Gå tilbage til hvor du startede og gå til venstre. Så få et reb og fastgør den til SKI til at lave en fiskestang.
  7. 7
    Få en af de o-bær og sætte det på stangen.
  8. 8
    Gå tilbage og du vil se et træ i midten af stierne. Hold på ryste træet, indtil en PAN kommer ud, gå så langt tilbage som du kan. Og gå ned lane, gå til venstre så langt som du kan. Klik på Fishing Rod på vandet, og du vil fange en fisk!
  9. 9
    Gå til højre en lille smule og gå gennem stien. Klik buskene, og det vil åbne op for en hule. Gå inde og klik på en sten, gå, hvor stenen går og sætte din log ind på pit.
  10. 10
    Få survival guide, og klik den på loggen, vil dette blive tinder, så du kan starte branden. Brug din O-BERRY på din Puffle. Han vil gøre en brand. (Advarsel: give ham den O-BERRY kun når han er over ilden). Få din fisk og sætte det på din brand. Efter den er kogt, skal du klikke for at spise det. Nu er du tørstig, så gå til vandet igen, og brug din PAN på den. Nu har du vand, så gå tilbage til din husly og sætte vand på ilden. Det vil koge. Klik for at drikke.
  11. 11
    Vent til din pingvin til at falde i søvn. Da han / hun vågner, vil din Puffle være væk, og din ild vil være ude. Gå udenfor, vil du se en fyr middel (jet pack Guy), og han vil tage dig tilbage til G. G vil tale til dig, siger, hvis du ønsker at prøve slæden igen, kom tilbage.

Mission 3: tilfælde af de manglende mønter

  1. 1
    Gå til den grønne penguin (rookie). Han vil blive vist lige foran dig i starten af ​​missionen. Han fortæller dig mønterne er blevet stjålet fra boksen. Sig: "Har du fundet noget usædvanligt?" Han vil sige nej. Spørg ham, om døren syntes at være manipuleret. Han lukker døren. Sig til ham at åbne den. Han låste den.
  2. 2
    Gå ind i lederens kontor. Dette er lige til højre for døren.
  3. 3
    Søge rundt. Når du finder sofaen, skal du klikke under det. Få papirclips og computeren disken.
  4. 4
    Sæt computeren disken i computeren og tænde den ved at trykke på afbryderknappen.
  5. 5
    Vent til det at indlæse, og klik på mine filer. Klik derefter på Kombination nummer. Du kan endda spille Ice Bricks, hvis du ønsker. Det er ligesom breakout. Kombinationen nummer er forskellig for alle, men det vil have noget som nord, syd, øst og vest.
  6. 6
    Gå tilbage til døren med den grønne pingvin. Sæt kombinationsnummer i. Den grønne pingvin spørge, om du ønsker at gå indenfor. Sig ja. Du vil derefter se, at mønter er på loftet.
  7. 7
    Lyt til din spion telefon. Det ringer. Besøg G ved hovedkvarteret.
  8. 8
    Se videoen han peger på. Det viser mønterne automatisk stiger til loftet. Han fortæller dig, det er usædvanligt. Sig: "Har du nogen forslag?" Han siger, "Check taget." Sig: "Ellers andet?" Han siger, at taget kan være låst. Han åbner en skuffe og fortæller dig nøglerne derinde.
  9. 9
    Brug din kode bar, som er placeret nederst til højre på skærmen for at finde ud af nøglen. Det er faktisk den første, men blot kontrollere alligevel. Put det i din beholdning.
  10. 10
    Gå tilbage til kontoret og bruge nøglen med tag døren. Det vil åbne.
  11. 11
    Gå op og du vil se en boks mærket "powa box". Åben den med skruenøgle på din spion telefon.
  12. 12
    Kig ind i boksen magt og kaste papirclips på moderen bord til at stege den. Saml hvid fiber, der ligger i nærheden af ​​Powa Box og sætte det ind i din beholdning.
  13. 13
    Gå ned ad trappen til at fortælle den nye agent derefter gå besøge G.
  14. 14
    G vil bede dig om at gøre en anden mission. Sig ja. Han vil fortælle dig magten i Night Club gik ud, når du lukker elektromagnet. Han vil bede dig om at tænde for strømmen igen ved at nulstille sikringerne.
  15. 15
    Tal til G og fortælle ham, at du ikke kan se i fyrrummet. Han vil fortælle dig at gå til din højre og tage lommelygten udover hans bøger eller gå finde kortet med det blinkende lys og få fat lommelygten.
  16. 16
    Gå til byen og tale med den grædende pingvin. Spørg ham, hvad sagen er, og han vil fortælle dig om strømsvigt i Night Club.
  17. 17
    Gå ind i natklubben. Det er for mørkt, så brug din lommelygte eller Night Vision Goggles. Gå forbi DJ Stand og gå ned højttaleren til højre for det.
  18. 18
    Dette vil føre til fyrrummet. Nu finde sikringsskabet, og klik på det. Det er et puslespil. Læs vejledningen, hvis du har brug for. Efter nulstilling af sikringer bør lysene kommer tilbage på.
  19. 19
    Teleport til HQ og tale til G. Han vil takke dig.

Mission 4: lavine redning

  1. 1
    Tal til G og spørge ham, hvor redningsvest er. Gå ind i Gadget Room til venstre og finde det. Placer den i din beholdning.
  2. 2
    Gå til ski lodge. Til højre finder du fiskestang. Samle det op, også. Placere alle to elementer, du har samlet op hidtil sammen, så de skaber et element.
  3. 3
    Leder inde i fyret. Ved siden af ​​båden, vil du finde et reb. Sæt den sammen med redningsvest og fiskestang.
  4. 4
    Hoved til sportsbutik. Afhente brunt bælte fra statuen.
  5. 5
    Gå til ski landsbyen og snakke med den grædende pingvin ved siden af stoleliften. Han græder, fordi liften er brudt. Placer brune bælte på skiliften at ordne det.
  6. 6
    Saml de hvide hår nær hvor brune pingvin er jublende. Gå nu til Lighthouse beacon.
  7. 7
    Brug skruenøgle i din spion-telefon værktøjer til at fjerne teleskopet, så du kan tage den med dig. Placer den i din beholdning.
  8. 8
    Gå til sporten butikken og gå op til g værelse. Placer teleskop, som du lige hentet op på G stativ.
  9. 9
    Skriv ned den vej, du skal tage gennem labyrinten. Så hovedet til bjerget og gå til Penguin Run.
  10. 10
    Følg stien, som du har skrevet ned på højderyggen løb. Når du kommer til bunden, vil du se en klippe.
  11. 11
    Brug redningsvest launcher på klinten.
  12. 12
    Klik på preservers på pingviner at redde dem. Tjek Tips til en vejledning.
  13. 13
    Tal til G på toppen af bjerget. Giv ham fibrene som du fandt på Ski Village.
  14. 14
    Klik for at se den video guide for mission 4..

Mission 5: hemmeligt af pelsen

  1. 1
    Tal med G. Han vil få dig til at hjælpe ham med pelsen blive analyseret. Åbn din spion-telefon og trække ud af din kam fra spion-telefon værktøjer. Comb håret og det vil gå ind i maskinen.
  2. 2
    Analyser hvid pels. Tal med G, og han vil give dig den hvide pels, som vi er nødt til at analysere. Det vil ikke finde et match, men det vil finde spor af stoffet på det.
  3. 3
    Gå til pizzeria og tale til pingvinen rydde op i rodet. Spørg ham om at låne sauce til bevismateriale, og tilbyder også at hjælpe ham levere pizza. Sæt Sauce og Pizza i din beholdning.
  4. 4
    Gå til ski lodge og gå ud tilbage via bagdøren. Giv Penguin pizza.
  5. 5
    Gå til cafeen. Tal til Penguin arbejder der, og bede ham om en varm chokolade efter at han fortæller dig, hvad der skete. Han vil sige at maskinen er brudt, men du kan ordne det med Spanner på telefonen. Bare placere den på slangen, der kom ud.
  6. 6
    Sæt skruenøglen væk og trække koppen ned for at gøre en varm chokolade. Brug flaske sauce, som du fik fra pizzeria. Sæt varm chokolade i din beholdning.
  7. 7
    Gå tilbage til hovedkvarteret. Brug din spion telefon og gå ind i gadget rum på langt langt tilbage i rummet. Få AC 1000 Fan og placere den i din beholdning.
  8. 8
    Gå til fyrtårnet beacon. Brug blæseren til at blæse benzintanken på højre over til dig. Derefter sætte blæseren væk, og træk din saks på din telefon værktøjer og klippe snoren. Sæt saksen tilbage i dine værktøjer og sætte benzintanken i din beholdning.
  9. 9
    Gå tilbage til gadget rum og tale til G til højre. Sæt alle de elementer i maskinen og derefter afhente beskyttelsesbriller.
  10. 10
    Gå til stranden. Til venstre finder du et fiskenet. Saml det op. Inde i fyrtårnet til venstre på båden, afhente rebet. Sæt dem sammen og du har lavet en fælde.
  11. 11
    Gå ind i skihytte. Du finder pingvin gemmer sig i sofaen. Afhente lys indeni Ski Lodge, og gå til, hvor han fiskede. Placer fælden på gren.
  12. 12
    Placer stearinlys på fælden, og en Krabbe vil blive fanget i det. Uhyret vil løbe væk forlader en lille prøve af pels. Sæt krabber og skind i din beholdning, så gå se G.
  13. 13
    Tal til G. Giv ham krabbe, derefter analysere pels og en kamp vil blive fundet. Uhyret er en isbjørn.
  14. 14
    Tal til G igen. Han vil give dig den medalje og du kan holde pizza.
  15. 15
    Klik for video guide for mission 5..

Mission 6: spørgsmål til en krabbe

  1. 1
    Teleport til HQ og gå til gadget rummet.
  2. 2
    Tal til G.
  3. 3
    Følg krabbe. Maskinen eksploderede og krabbe undslap. Lyt efter hans kløer. Krabbe vil føre dig hele vejen til ørkenen.
  4. 4
    Find en puffle. Husk Mission 2? Du finder Puffle på samme sted. Men O-bær er placeret højt oppe i en pose på en nærliggende træ. Skær rebet holder dem op med dine saks.
  5. 5
    Feed puffle. Føre ham til døren, hvor krabbe er, og sætte en O-Berry i kæledyr dør. Din Puffle vil følge og åbne det.
  6. 6
    Gå gennem lang samtale med den onde isbjørn.
  7. 7
    Få puffle at gøre nogle ting for dig. Der er tre dele til buret-løfteren. Placer en O-Berry på den midterste del, og derefter sætte den på den tredje del for at slå vandet. Derefter sættes det på den første side, og du vil være fri.
  8. 8
    Grib tegninger, det anker, det reb og varm sauce, før du forlader.
  9. 9
    Put et par elementer sammen. Træk dem på hinanden i din beholdning.
  10. 10
    Put hot sauce på en o-bær på sneen blokerer døren. Den Puffle spiser det og smelter sneen.
  11. 11
    Gå til klinten, du faldt fra.
  12. 12
    Toss ankeret og rebet op, og du vil være tilbage på ski bjerget.
  13. 13
    Gå til ski landsby. Du vil opdage, at bjørn i fiskeriet sted forsøger at løse sin maskine. Men han er for sulten, og O-Bær vil ikke fungere. Han har brug for pizza.
  14. 14
    Gå til pizzeria. Få ham tang pizza.
  15. 15
    Giv bjørnen pizza.
  16. 16
    Mens han er distraheret, drej grebet til den anden retning.
  17. 17
    Se ham synke. Han får tilbage op og give dig en ubehagelig opringning.
  18. 18
    Modtag din medalje og gave.

Mission 7: urværk reparationer

  1. 1
    Tal med G. Han vil vise dig en video af ødelæggelsen af uret.
  2. 2
    Gå til sneen forter og tale til bygningsarbejder. Fortæl ham, at du gerne vil hjælpe.
  3. 3
    Gå til HQ, og få fat i redningsvest fra hylden.
  4. 4
    Gå til kajen. Tal med pingviner, og bede dem om målet. Du bliver nødt til at ramme målet 3 gange for at få dem give dig målet. Hold prøver, indtil du får det. Som en erstatning, give dem, at redningsvest du greb i hovedkvarteret.
  5. 5
    Gå til sneen forter. Klik på uret og satte målet i det rigtige sted.
  6. 6
    Gå til HQ. Find hvor der er 3 garderobeskabe
  7. 7
    Skift kombinationen, indtil det lyder "nøgle". Den bør låse op. Tag magneten.
  8. 8
    Gå til isbjerget. Brug Magnet på den flydende foråret
  9. 9
    Gå tilbage til hovedkvarteret. Gå gennem de gigantiske metal døre og finde den "Test Chamber".
  10. 10
    Placer fjederen på transportbåndet, og klik på håndtaget. Når du er inde, skal du trykke på Fire knappen trykke armen igen og tage foråret.
  11. 11
    Gå tilbage til sneen forter. Klik på uret og satte Forår i det rigtige sted.
  12. 12
    Gå til pizzeria. Grib noder ud til klaver.
  13. 13
    Gå til scenen. Spille tonerne på klaveret for at gøre den gule Puffle kommer ud.
  14. 14
    Gå til stranden. Tag den grønne spand og sætte det i din beholdning. Også tale med den gule pingvin sidder i fancy sneen chair.Take spanden på jorden.
  15. 15
    Gå til sneen forter og tage en spand sne ved hjælp af spanden.
  16. 16
    Gå til byen og tale med den grønne penguin (rookie). Spørg ham om et billede af gear.
  17. 17
    Gå tilbage til scenen. Giv billedet til den gule Puffle, og derefter spand sne.
  18. 18
    Gå tilbage til HQ og sætte gear i prøvekammeret. Klik på håndtaget, og klik derefter på sne. Hvis du gjorde det korrekt, vil dit grej ligne massivt Ice.
  19. 19
    Tag det tilbage til sneen forter og føje den til uret.
  20. 20
    Gå tilbage til sneen forter. Du vil få et opkald fra Polar Bear, spekulerer på, hvad han har at sige...
  21. 21
    G vil ankomme, og vil belønne dig.
  22. 22
    Klik for et video tutorial om mission 7..

Mission 8: mystiske rystelser

  1. 1
    Klik på G.
  2. 2
    Sig du er klar til missionen.
  3. 3
    Gå til kajen, når du er færdig med samtalen. Herbert vil bore ud af isen.
  4. 4
    Få lampe, der klutzy efterlader. Put det i din beholdning.
  5. 5
    Gå tilbage til hovedkvarteret. Afslut samtalen.
  6. 6
    Grab propellen hat. Put det i din beholdning.
  7. 7
    Gå til cafeen. Klik på manager. Tilbyd at rydde op i cookies for ham. Når du har lagt dem alle i puljen, så spørg om du kan få en. Han vil sige ja. Tag en cookie, sætte det i din beholdning og gå til Town.
  8. 8
    Sæt propellen hat på den grønne puffle udenfor og derefter fodre den cookien. Det vil flyve op for at få det første stykke af kortet. Sæt kortet i din beholdning.
  9. 9
    Gå til sneen forter. Klik på det røde flag er flagstang.
  10. 10
    Gå til plaza. Du vil finde kortet i avisen, at den grønne pingvin holder. Klik på ham og spørge, om du kan få det. Han vil sige, at han stadig læse det, og at han ønsker en dobbelt kød pizza med ekstra grå fisk.
  11. 11
    Gå ind i pizzeria. Sig til kokken, som du ønsker den dobbelte kød pizza med grå fisk.
  12. 12
    Tag pizza og gå tilbage til plaza. Give grønt pingvin pizza og han vil overgive dig til avisen. Tag det stykke af kortet ud af avisen og læg dem i din beholdning. Sæt de to stykker kort sammen.
  13. 13
    Gå til sporten butikken. Tag teltpløkker og læg dem i din beholdning.
  14. 14
    Gå til gadget rummet. Klik på tank fyldt med helium, når du finder det. Spørg G, hvis du kan tage det. Han vil sige, at du skal være super forsigtig med det. Når du finder det, tage hammeren, der er på væggen.
  15. 15
    Gå til stranden. Tag en af ​​fiskenet.
  16. 16
    Gå i fyrtårnet. Spørg den orange pingvin hvis du kan tage nogle af hans balloner. Tage boksen af ​​balloner.
  17. 17
    Gå til byen. Fyld en af ​​de balloner med helium, og fastgør den til Gift Shop. Det vil flyde op i luften. Sæt på nettet under det og sætte pinde i hjørnerne, så hammer dem ned ved hjælp af hammer.
  18. 18
    Gå til kajen.
  19. 19
    Gå ind i hullet.
  20. 20
    Åbne stykke af retninger gennem tunnellerne. Luk arket og gå hvorhen det siger at gå ved den første tunnel.
  21. 21
    Tænd lommelygten. Derefter fortsætter fremad i hvilken retning kortet fortæller dig at gå.
  22. 22
    Når du når boret herbert gjort, tage nøglen ud af din spion telefonen og tage gear ud af det. Put det i din beholdning, og gå frem til Boiler Room.
  23. 23
    Klik på herbert. Tal med ham og så vil han bang kedlen med sin skruenøgle. Din telefon ringer. Fastgør kedlen ved at skifte rørene rundt, så de to usammenhængende ender af røret er tilsluttet.
  24. 24
    Når du har rettet kedlen, gå tilbage til HQ efter din telefon ringer.
  25. 25
    Find G. Udlevere ham Clock Tower gear og tale med ham.

Mission 9: operation: spy og søge

  1. 1
    Klik på G. Afslut samtalen, og derefter sætte gummi and, de tre tracking udstyr og kite blueprint ind i din beholdning.
  2. 2
    Gå til minen. Klik på Rory (som er på taget af minen Shack). Sige, at du vil hjælpe ham. Derefter skal du klikke på højre væg Mine Shack og skub stykker træ til at færdiggøre puslespillet.
  3. 3
    Klik på rory igen, når du er færdig med puslespillet. Tilbyd at løse mine vognen for ham. Brug svingende fakkel at udfylde alle hullerne i metallet.
  4. 4
    Put en af de tracking-enheder til mine vognen og sende det ud.
  5. 5
    Gå til skoven. Tag pindene fra jorden og vedhæfte dem til tegningerne og gå til Plaza. Klik på pingvinerne der. Destructo vil blæse tyggegummi på pingviner. Klik på dem for at få den tyggegummi fra dem og tage det. Vedhæfte den til gummianden.
  6. 6
    Gå til kajen. Find Hydro-Hopper båd. Båden-pingvin vil være der. Få båden i gang ved at trække i snoren virkelig hårdt. Derefter bede ham om at give dig pumpen. Han vil give det til dig. Skru op for Rubber Duck med det.
  7. 7
    Gå til ski lodge. Klik på pingvinerne leger Find Four. Som de beder om, samle alle de finde fire stykker omkring Lodge og på loftet. Mens der i Lodge Attic, gå rundt i lokalet for at finde noget snor. Så gå ned til Ski Lodge og give finde fire stykker til pingvinerne.
  8. 8
    Gå til isbjerget. Put en tracking enhed på den oppustede gummi and og sende det i havet.
  9. 9
    Gå til ski hill. Sammensæt dragen, hvis du ikke allerede har gjort det, og sætte en sporingsenhed på det. Fastgør kite og tracking-enhed til pol på Ski Hill.
  10. 10
    Gå tilbage til hovedkvarteret. Tag kikkerten fra G.
  11. 11
    Gå tilbage til ski lodge. Gå til bagsiden af ​​Ski Lodge, tage kikkert ud og spion på Herbert. Dit Spy Phone ringer. Efter din besked, gå på tværs af dammen.
  12. 12
    Find din spion telefon. Fastgør kikkert til spion telefonen og skjule den i et af træerne.
  13. 13
    Gå tilbage til hovedkvarteret.
  14. 14
    Klik på G. Watch gennem skærmen. Herbert vil finde kameraet.

Mission 10: vralte trup

  1. 1
    På HQ, klik på G. Efter overførslen Solar Panel tage 3000.
  2. 2
    Gå til stranden. Tal med jet pack Guy.
  3. 3
    Gå til fyrtårnet. Tage nogle fløde sodavand og gå tilbage udenfor.
  4. 4
    Tal med jet pack fyr. Så giv ham cremen sodavand og gøre puslespillet. Hvis du vil se løsningen, skal du klikke på Hjælp flasken for instruktioner. Når du er færdig, vil jet pack Guy flyve væk.
  5. 5
    Gå til Gaveshop. Klik på manager. Tag alle de tøj og bordet og hovedet udenfor til at sætte dem på plads. Så gå tilbage indenfor.
  6. 6
    Gå til rookie. Fastgør solpanel og tilslut ledningerne ved hjælp af pennen.
  7. 7
    Gå til dock og få nogle reb fra bådsmanden.
  8. 8
    Gå til natklubben. Sæt reb på buret fælde operatør og prøv at tænde den. Det vil ikke fungere. Så brug din skruenøgle til at åbne det op. Sæt de tænder i maskinen tilbage i det korrekte sted.
  9. 9
    Når din spion telefonen ringer går til dock. Herbert på Dock vil vise sig at være et kneb, der klutzy holder.
  10. 10
    Når din spion telefonen ringer igen, gå til natklubben. Når Herbert holder Puffle, aktiveres fælden. Herbert vil kaste buret fra ham, men han ved et uheld bruger Puffle at smadre magneten gennem væggen. For at gøre magneten stærk nok til at holde Herbert, slå alle de disco lys mod solpanel. Herbert bliver fanget. Efter, Rookie åndsfraværende lader Herbert bruge sin spion telefonen til et telefonopkald og Herbert teleporterer væk forlader en pakke frø bagefter.

Mission 11: veggie skurk

  1. 1
    Klik på G. Afslut samtalen.
  2. 2
    Gå til Gaveshop. Find Rookie. Efter at have talt med ham, tage majsfrø, hvorfra den anden stol formodes at være.
  3. 3
    Gå til Gaveshop kontor. Tal med jet pack Guy.
  4. 4
    Gå til ski landsby. Når din spion telefonen ringer går til hovedkvarteret. Efter overførslen gå til Ski Village.
  5. 5
    Når rookie færdig med at tale til dig, skal du klikke på den brune pingvin.
  6. 6
    Gå til fyrtårnet. Find en dåse af orme (ved siden af ​​rattet og Bøje no. 7), en disk (under klaver) og nogle renere (på en af ​​talerne). Derefter bruger renere på disken.
  7. 7
    Gå til gadget rummet. Brug Test Chamber at sætte vand i ormen kan og fryse vandet. Sæt isen linsen i din beholdning.
  8. 8
    Gå til beacon. Klik på arbejderen. Efter at have talt med ham, ham give isen linse, derefter tage glas linse fra ham.
  9. 9
    Gå til ski landsby. Giv glas linse til den brune pingvin.
  10. 10
    Klik på DVD-afspilleren.
  11. 11
    Åbne disk-afspiller og slot DVD indeni. Tryk på udløserknappen, og tryk derefter på Afspil. 'Night of the Living Sled "vil begynde at spille. Men lyden er stadig kommer fra DVD-afspilleren.
  12. 12
    Klik på DVD-afspilleren igen og skrues boksen på siden ved hjælp af skruenøgle. Klik på boksen. For puslespillet, skal du følge instruktionerne, hvis du har brug for.
  13. 13
    Gå til minen skur.
  14. 14
    Gå ind i området for majs.
  15. 15
    Hovedet, hvor majs trail kundeemner. Saml stykke papir og gå den vej. Følg stykker papir og samle dem.
  16. 16
    Når du kommer til det 4. stykke papir, afhente pinden. Vend rundt og følg prints 3 gange. Derefter drejes til højre. Når du kommer til vandkande, gå den vej.
  17. 17
    Følg majs.
  18. 18
    Følg gødning.
  19. 19
    Følg hot sauce.
  20. 20
    Følg kaffebønner.
  21. 21
    Når du kommer til floden, satte stokken over det og krydse.
  22. 22
    Kast stykker af majs (har du huske at få dem?) Ind i ilden til højre. En trappestige vil komme ned. Bestige det. Du vil blive teleporteret tilbage til HQ med popcorn bombe.
  23. 23
    Efter teleportation, gå til tøj skab. Klik på den orange bog og spille puslespil. Når du er færdig, vil den hemmelige døråbningen til Kommando Room blive åbnet. Dot vil teleportere alle agenterne ud til Ski Village... lige i tide. Så popcorn bombe eksploderer og Ski Village bliver opslugt med popcorn.
  24. 24
    Modtag dine priser fra G.

Tips

  • I hver mission, kan du få ekstra belønninger såsom breve og gaver. Men du er nødt til at gøre visse ting for at få disse belønninger. Her er de emner for nogle missioner:
    • Mission 1: Et brev fra tante Arktis.
    • Mission 2: Et brev fra Gary Gadget Guy.
    • Mission 3: En tak kort fra en pingvin i Night Club.
    • Mission 4: En indrammet certifikat.
    • Mission 5: En pizza box (med pizza inde).
    • Mission 6: En magnet Blå Print.
    • Mission 7: En Honorary Blå Team medlem væg hængende.
    • Mission 8: En boks, der indeholder en Ice Clog.
    • Mission 9: En chokolade version af Find Four.
    • Mission 10: En medarbejder of the Month award.
    • Mission 11: En snekugle. Tryk på den røde knap på siden af ​​sneen kloden. Der vil være nogle spion nuancer. Klik dem og sige ja.
  • Du kan få Frimærker for missionerne og belønninger.