Pyros, optændingsposerne af Team Fortress 2. Omgivet af mystik, Pyros spiller lovovertrædelsen rolle ved at sætte ild til noget i deres omgivelser. I stedet for tændstikker, foretrækker Pyros belysning folk i brand stedet med sin Flame Thrower, før skyde dem ned med Shotgun og slukning deres liv med Brandøkse. Bag alt dette, er hans / hendes dragt brandsikker og kan droppe ethvert brandskade, der brænder over tid og slag folk væk med hans / hendes Compression Blast Flame Thrower er netop blevet opgraderet med, fjentlige Ubered fjender væk og frastødende genstande såsom raketter, granater og pile.
Steps
- 1Fyre op for festen. Pyros starter med en 200 brændstof Flame Thrower for tæt på eller mellemlang rækkevidde (Primary), et 6/32 medium varierede Shotgun og Brandøkse for nærkontakt.
- Brug flammekasteren med kort-range.The Pyro s flammekaster er mest fordelagtigt op tæt på din fjende, og næsten garanteret at være fatal på klods hold. Bruge den alternative ild, og du kan sprænge folk væk på bekostning af 20 flammer.
- 1
- Som en Pyro, frygter du mest. Hvis du ser en kort silhuet af en spiller flimmer før du straks sluppet løs din flammekaster til at afsløre eventuelle Tilsløret i nærheden af dig.
- 1
- Du kan også bruge flammekasteren til at afsløre skjult. Husk, at brændende spillere vil glød deres hold farve, der vil blæse en 's dækning med det samme.
- Husk, at en flammekaster er den eneste varige våben. Det skader fjender efter den oprindelige skade er behandlet. Selv hvis en brændt fjende løber væk, kan han stadig dør, så det er ikke altid nødvendigt at jage fjender ned.
- Flammekasteren har en relativt ukendt sekundært brand (højre museknap), kompression blast. Ved at trykke på den højre museknap, udsender flammekasteren et brag af luft, der kan sprænge fjender baglæns gennem luften på en lignende måde til en Demoman s pibe bombe eller en raket. Det kan også afspejle langsomme projektiler såsom Demoman s bomber, den snigskytte pile og raketter. Soldater i særdeleshed er meget sårbare over for deres raketter bliver reflekteret tilbage på deres hold, som afspejlet sprængstoffer småkritisk mod deres eget hold. Det kan også fjerne flammer fra en medspiller. BEMÆRK at luften blast bruger 20 ammunition per blast, så brug den med forsigtighed!
- Brug haglgevær ved middel-til-langt intervaller. Hvis en fjende er farende mod dig fra en afstand, kan det hjælpe at skifte til dit haglgevær og begynde at skyde at påføre nogle skader, før han eller hun er inden for rækkevidde af din flammekaster, især når du er ved at indtaste kamp med en anden pyro fordi den ikke længere er afhængig af belysning ild til dem, men skader i stedet for.
- 1
- Det hjælper også at bruge dit haglgevær til at vælge off vigende fjender. Prøv at antænde en spiller med din flammekaster og afslutte dem ud med shotgun.
- Brug øksen som et alternativ sidste udvej. Brug af øksen er en masse sjov, men vær forsigtig. Det kan være meget tilfredsstillende at score en melee kill med øksen, men indtil du løber tør for ammunition, er det bedre at bruge flammekasteren i stedet.
- 1Tag dine fjender som en overraskelse. Må ikke oplades på dine modstandere head-on, mens sprængning din flammekaster. Det er skræmmende, sikker, men du vil sandsynligvis blive skudt ned, før du selv kan svide en anden spiller. Prøv i stedet at snige sig op bag en gruppe af fjender, få op så tæt som du kan, og lad din flammekaster rip!
- 2Forstå din strategi. Som en Pyro, er frygt hovedsageligt dit mellemnavn. Du generelt lever for at skabe kaos og forvirring i andre spillere. Bortset fra en modkørende Heavy, intet er mere skræmmende at en fjende end et sæt af flammer, der fortsætter med at skade ham eller hende, når du er ude af vejen. Som sådan, vil du opdage, at spillere har en tendens til at sprede og køre fra dig, som hjælper med at holde dem fra at skyde på dig præcist og roligt
- 3Det pyro er den eneste klasse, der effektivt kan bryde en Ubercharge. Du kan bruge Airblast at adskille en medic og hans uber-ed følgesvend. Hvis du adskille dem med tilstrækkelig afstand, vil medic ikke længere være i stand til at dele hans uber med sin kammerat og dine holdkammerater vil være i stand til at bande op for at afslutte ham. Gør dette når uber spillere dont se dig komme som en uberred Heavy vil gøre kort proces med en modkørende pyro.
- 4Lås pyro suppleant udstyr ved at udfylde Pyro resultater. Pyro har andre våben, du kan bruge efter endt 36 resultater. Disse våben har mange fordele i forhold de gamle.
- 1
- Den Flare Gun erstatter shotgun og låses efter at lave 10 Pyro resultater. Den Flare Gun skyder flares, der kan sætte fjender i brand fra en afstand. En flare fyret buer ned når du rejser gennem en lang afstand, og flyver temmelig langsomt gennem luften, så at ramme noget, der bevæger sig, kan være ganske vanskeligt. Dette er nyttigt for at ramme stationære eller langsom mål som Snigskytter eller Heavies. De fleste fjender selv, når de ser en Pyro med lidt flare pistol forsøger at ramme dem, antager lav trussel mod Pyro, i modsætning til ham ved hjælp af Flamethrower.
- Den Backburner erstatter Flamethrower og låses efter endt 16. Pyro resultater. Den Backburner gør konstant kritisk beskadigelse, når du optager en person i ryggen. Det tradeoff for dette er en enorm stigning i prisen på din luft kompression blast (Fra 25 til 50), så du måske ønsker at bruge det mere tarveligt. Hvis du bruger dette våben, du helst vil have til at angribe dine fjender bagfra uden dem at vide, så det fremmer en snigende form for leg.
- Den Udbrænderen erstatter økse og låses efter endt 22. Pyro resultater. Det gør halvdelen skade end den almindelige økse hvis fjenden ikke brænder, men har en 100% kritisk hit chance, hvis fjenden er i brand. Det kan også være nyttige i nogle situationer, ligesom hvis du formår at nærme sig en fyring Heavy bagfra uden ham at se dig, kan du give ham et hurtigt pust fra Flamethrower, pisk ud af din Udbrænderen og hacke sig ind på ham. Dette bør normalt tage omkring to gynger til at dræbe ham.
- 1
- Bemærk, at du kan skifte tilbage til din oprindelige udstyr til enhver tid ved at få adgang til TF2 menu (dvs. hit undslippe). Eller "m" tasten vil tage dig direkte til "loadout" skærm, kan du ændre alle dine våben muligheder her.
Tips
- Forbered tællere for alle dine modsatrettede klasser. For eksempel, så at hvis du ser en soldat sit bedste for at komme så tæt som muligt de skader sig selv i forsøget på at dræbe dig. Alternativt kan du reflekterer deres raketter med din luft kompression blast som du nærmer dig, så de vil slå sig i stedet, hvis din timing er præcis nok.
- Medmindre du er inden for skadelige rækkevidde, undgå jagter spillere med din flammekaster. Du kan ligne en stor trussel med en modkørende flammekaster, men husk, at de fleste spillere vil raket eller pistol dig ned, før du selv kan nå dem.
- Selvom det er en selvfølge, skal du ikke forsøge at bruge din flammekaster, mens vandet. Skift til dit haglgevær eller økse, hvis du har brug for at kæmpe.
- Glem ikke spioner! Som pyro det er din pligt at holde spionerne ud af at skjule. Sommetider din bedste chance er at parre med en venlig ingeniør, der har en dispenser oprettet. Dispensere betyder uendelig ammunition til pyros samt Heavys. Gå på aktiv spion pligt ved opholder sig nær dispenseren og holde ild. Dette kan give din position væk (støjende flammekaster), men der vil ikke være nogen spioner snige forbi siden et skridt gennem dine flammer vil give dem væk på et øjeblik. Dette er ikke altid den bedste indsats for at tage, men i nogle tilfælde kan gøre et ton, hvis ikke alle, forskellen. Under alle omstændigheder tage når du er i nærheden af en dispenser et øjeblik til at sprøjte for spioner! Din ingeniør (r) vil helt sikkert takke dig Strategisk eksempel:! Dustbowl Stage 3 Kommando Punkt 1 A dispenser sat op omkring det første hjørne til højre (fra angriberne view) med en pyro konstant sprøjtning brand på tværs af stien. Det betyder ingen spioner snigende at tage den sidste kommando point når det første punkt falder. Dette fungerer godt, indtil dit team ikke længere kan holde portene.
- Din flammekaster kan bruges på hjørner, hvor skildvagten stikker ud af dækning for at ødelægge dem uden at blive såret.
- Din flammekaster kræver en temmelig betydelig føring, da oversprøjtede, og den ledende ændringer efter din distance og hastighed. Glem ikke, at den sydende lyd er dit tegn på, at du rammer dit mål.
- Må ikke blive for fortrolig med kun at bruge din flammekaster. En effektiv Pyro vil brænde enkeltpersoner op tæt og derefter vælge dem ud med haglgevær, som de forsøger at løbe væk.
- Når camping omkring hjørner, glem ikke, at din flammekaster kan holde ud, hvis du er for tæt på kanten. Det vil give din position væk, og ødelægge din baghold.
- Stealth er meget vigtigt, da en pyro, næsten lige så vigtig som det er at en spion, så brug visuelle dække så meget som muligt. hvis du fange et glimt af en fjendtlig spiller, gemme sig bag en sten eller bygning, lytte efter fodtrin eller andre afslørende tegn en fjende er nær, og undgå at give væk din position. overraskelse er en langt mere effektivt våben end brute force (jeg mener dette er sandt for enhver klasse, herunder soldat og tung).
- Lær den magtfulde færdighed, der er side-angrebsrunde! Ideelt set, du ønsker at cirkel-maskingeværild modstanderen, men i praksis din modstander i øjeblikket ser dig kommer som en Pyro, vil de med det samme køre baglæns og slip uanset sten, bomber, og shotgun blaster, de kan mellem dig og ham. Lær at køre op langs side dem med en side-angrebsrunde så du kan brænde dem til en sprød og samtidig undgå det meste af skaden.
- Når du brænder en fjende med din flammekaster, at de vil glød enten rød eller blå, afhængigt af hvad selve holdet, de er på. Dette er meget nyttigt i udrydde forklædt blandt dit team: Husk at spionere-check mistænkelige individer, og ikke advare dine holdkammerater, hvis du har fanget en.
- En fremragende combo er at flame en fjende, Airblast dem i luften og derefter slukke dem. Det fungerer godt på flygtende fjender, så du kan jonglere fjender. Dette arbejde meget godt i lille indendørs område, fordi fjenden har meget lidt luft kontrol engang airblasted op (bortset fra spejdere med en dobbelt hop). Denne combo fungerer godt selv på Heavys med medic healing dem. En simpel antændes, blast og 2-3 økse hits, og de er døde.
- Af alle de klasser, er pyro nok den mest afhængige våben switching, flammekaster er nyttigt for antænding dine fjender, men shotgun og økse er fremragende til at bære dem ned, så de dør fra afbrænding hurtigere. Især nyttigt mod læger, der måske regenerere den skade af branden, før den aftager. Hvis de kører på dig igen, skifte tilbage til flammekaster for en ekstra dosis af den brændende eller økse til nådestødet
- Når flammende en gruppe af andre spillere, flamme så mange som du kan for cirka fem sekunder og køre! Så find en alternativ rute til dem og afslutte dem væk. Det er et godt tip, fordi de stadig vil være på udkig efter dig den måde, du forlod, ikke forventer for dig at komme en anden måde.
- Din flammekaster er kortere, når du kører fremad, længere, når stoppet, og længere igen, når du kører baglæns. Øv kører frem mod en fjende så backstepping at forlænge dit flamme, kan du nå nogle overraskende afstande med denne metode, og det fungerer meget godt, når du ved, der er en gruppe, der venter på at overfalde dig rundt om et hjørne. stikke næsen ud, så backpedal og ramte brand på samme tid! Det virker specielt godt mod andre pyros, der forsøger at jage dig med deres flammekastere blaring.
- En af Pyro største styrker ligger i at være i stand til at håndtere en masse skader, forudsat at du baghold effektivt og komme så tæt på fjenden som muligt. Hvis du kan snige sig ind på en spiller og skyde din flammekaster på klos hold, vil han eller hun sandsynligvis være død, før selv at have en chance for at reagere. Dette gør at skjule omkring hjørner meget effektiv, da du hurtigt kan håndtere en enorm mængde af skader i løbet af kort tid.
Advarsler
- Vær ekstra forsigtig, når kæmper andre fjendtlige Pyros. Du er brandsikre og kan ikke tage brændende skader over tid, selvom du stadig vil tage kontakt skader fra flammekaster. Det meste af tiden, vil udfaldet af en Pyro vs Pyro duel bestå af hvilken en af de to holdt deres kryds på modstanderen for længst.