Hvis du har en hård tid på at vælge et tegn til Maple Story, her er nogle forslag til at hjælpe dig ud.
Steps
- 1Beslut den type færdigheder, du gerne vil have din karakter til at have. Gør din beslutning baseret på de færdigheder, som du vil nyde at bruge den mest i spillet. Tænk over, om du bedst kan lide stealth, forårsage skade eller cruising gennem spillet i en upartisk måde.
- 2Identificer den dygtighed sæt af hver klasse. Det er klart, hver af klasserne bærer en anderledes måde at spille på. Læs gennem følgende for detaljer, før du foretager dit valg.
- 3Det følgende er en komplet liste over de mulige klasse:
- Explorers
- Fighter (Warrior)
- Side (Warrior)
- Spearman (Warrior)
- Brand / Poison Wizard (Magician)
- Is / Lightning Wizard (Magician)
- Cleric (Magician)
- Hunter (Archer)
- Crossbowman (Archer)
- Bandit (Thief)
- Assassin (Thief)
- Gunslinger (Pirate)
- Brawler (Pirate)
- Cygnus Knights
- Dawn Warrior (Kriger - Fighter)
- Blaze Wizard (Magician - næsten Fire / Poison, uden Poison)
- Vind Archer (Archer - Hunter)
- Night Walker (Thief - Assassin)
- Thunder Breaker (Pirate - Brawler)
- Mikhail / Milhile (Dawn Warrior, KMS og GMS)
- Modstand
- Battle Mage (Magician - ulig noget, personale bruger)
- Wild Hunter (Archer - crossbowman, men monteret)
- Mechanic (Pirate - Gunslinger teknisk meget ulig Pirates, unikke, monteret)
- Demon (Warrior - kommer i 2 stier: Demon Slayer og Demon Avenger Demon Slayers bruger HP og DP for angreb, og bruge 1 handed økser og morgenstjerner Demon Avengers bruger en speciel sværd og HP forbrugende flytter Demon Avenger er KMS alene....)
- Xenon (Thief / Pirate hybrid - bruger energi Sword bruger STR + DEX + LUK, bonus Overskud Supply-system)
- Hero
- Aran (Warrior - bruger Polearm, eksklusivt combo-system)
- Evan (Magician - ulig noget, en drage bruger)
- Mercedes (Archer, bruger dobbelt armbrøster)
- Phantom (Thief bruger kort og en stok)
- Luminous (Magician, bruger en lysende stang, orb og lys / mørk magi, KMS only)
- Dual Blade
- Dual Blade (Thief - Bandit, der besidder Katara samt dolk)
- Cannoneer
- Cannoneer (Pirate - Gunslinger, der bruger en kanon i stedet for en pistol)
- Nova
- Kaiser (Warrior - Aran, bruger en to hånds sværd, Dragon Soul, en combo-system og kan forvandle sig til en drage)
- Angelic sprængladning (Pirate - anvender en kanon / pistol hybrid våben)
- Eksklusive Klasser
- Jett (Pirate - Gunslinger med en science fiction twist, GMS only)
- Dragon Warrior (Pirate - Ligner Jett, men med forskellige dyr-tema animationer og bruger også stævning CMS alene.)
- Hayato (Warror - Samurai klassen, der bruger to håndssværd, JMS only)
- Kanna (Tryllekunstner - Shrine Maiden klassen, der også kan tilkalde ræve, JMS kun)
- Explorers
Bueskytter
- 1
- Bueskytter kan bruge varierede angreb, og meget hårdt ramt med dem. Selv ubrugelige i nærkamp tidligt, deres høje skader kapacitet på varierede gør op for det. De har ustabil skader i første omgang. De er meget svære at hoppe-angribe med.
- Fordele:
- Skader begynder at skinne senere i spillet
- Mest rækkevidde i spillet
- De fleste ualmindeligt hele klassen i spillet
- Højeste nøjagtighed blandt alle klasser
- Relativt billige ruster (især for crossbowmen)
- High knockback evne
- Hurricane s (Bow Master dygtighed) rivaler Triple Throw (Night Lord med Shadow Partner (stjerne tyv))
- Pierce (Marksman / XBow mester færdighed) beskæftiger meget, meget høj skader på mobs.
- Marksmen få en færdighed, der kan one-hit KO enhver ikke-boss monster.
- Arrow Eruption / Rain tillader 3. job Bowmen til mob på tæt hold.
- Ulemper:
- Middelmådig HP og MP
- Ustabil skader (fastsat i 4th job, hvor du får 90% Mastery)
- Bruge op tæt, indtil du opnår Power knockback og Mortal Blow
- Attack er langsommere end deres stjerne modstykke (især crossbowmen)
- Bevægelse og jumpshooting er hårdere (men muligt)
- Ingen part færdigheder indtil 4th job.
- Kun tanken evne er dukketeater (krigere har kompetencer til at øge våben forsvar, og HP. Magikere har magiske vagt / magic rustning for at mindske taget skade. Thieves har undgå-evne og alkymist / chakra senere at forbedre regenerering)
- BEMÆRK: Bueskytter er ikke så ubrugelige op tæt som synder, som dygtighed, power knockback (PKB) slag tætte fjender væk meget lettere.
Magician
- 1
- Tryllekunstnere er meget rigelige i MS samfund. Du kan se nogen klasse af Magician gå rundt hele tiden. I modsætning til bueskytter og snigmordere, er deres angreb både nærkamp og varierede. Brug magi som Energy Bolt and Magic Claw, kan de påføre god skader i de mellemliggende niveauer og beskytte sig selv med Magic Guard. De er populære i Party Quests for de skader, de er i stand til at gøre, og de kompetencer, de kan bidrage med.
- Fordele:
- Godt, stabil skader i 1. job avancement
- Very good skader comeback i 4. job i form af mob færdigheder
- Utrolige mængder af HP og MP opsving
- Magic Claw kan angribe gennem vægge og med en stabil, god skader
- Tag skader gennem Magic Guard, i MP
- Højere magi forsvar
- Can telecast (teleport + angreb færdighed)
- Heal, der anvendes af gejstlige, præster og biskopper, nederlag formålet til HP potions
- Ejer alle de andre klasser på 4th job. (15 monstre til fantastiske niveauer af skader, men bruger mere mp).
- Ulemper:
- Den eneste 2nd job avancement angrebet som præst er helligt pil, som er lig næsten til magiske klo.
- Lav våben forsvar
- Samme problem med Bueskytter med jumpshooting
- Lav HP
- Overmandet af andre klasser i 2. job, når på niveau 40..
- Selvom Magic Guard hjælper det, så de ikke dør, det koster også en masse mp og mp er dyrere end hp at købe potions for. BEMÆRK: monstre / bosser der aflive også fjerne Magic Guard, så det kræver hurtige reflekser at omarbejde og undgå at dø)
- Træning er begrænset på grund af deres afhængighed af elementært fordele.
- BEMÆRK: Selvom andre klasser overmande Præster i 3. klasse, de har en hel masse af partiets færdigheder, der tiltrækker opmærksomhed fra alle parter.
Thief
- 1
- Tyve er en meget interessant klasse i MS. De kan hoppe-angribe med kastestjerner og angribe tæt på med dolke (selvom du bliver nødt til at vælge mellem dem). De har også den sejeste udseende udstyr (diskutable). Thieves får ikke meget forsvar, men de har et højt undgå-evne, hvilket gør fjender tendens til at gå glip. De får hurtige angreb i stedet for par stærke slag, og som en 2. klasse, får de en af de mest sjove færdigheder i MS, Haste.
- Fordele:
- Hurtige angreb
- Rækkevidde (for stjerne-kastere eller nærkontakt (kniv-wielders), men kan gå hybrid
- Kan hoppe på kontraangreb
- Høj nøjagtighed (dog ikke så høje som Bowmen) og meget undgå-evne
- Triple Kast med Shadow Partner (Night Lord) hastighed rivaler Bow Master Hurricane
- Alchemist er meget nyttigt for Hermits (helbreder 150% mere fra gryder og ting som onyx æble sidste 15 minutter i stedet for 10)
- Hermit lave overlevelsesevne sats gjort op for deres gode undgå-evne færdigheder såsom flash hoppe, selvom det tager lidt øvelse at vænne sig til at bruge det korrekt. Også en god færdighed at komme hurtigere rundt.
- Meso Guard øger banditter overlevelsesevne sats
- Meso Explosion er en meget kraftfuld færdighed, men du er nødt til at bruge din egen meso s for det.
- Night Lords 4th job færdighed Ninja Storm slag tilbage alle monster i rækkevidde og overrasker dem, så du har mere plads til at angribe (almindeligvis opnås i langt højere niveauer på grund af vanskelighederne erhverve færdigheder)
- En af de bedste valg i partier for boss kører
- Ulemper:
- Middelmådig HP
- Assassins skal finansieres (for at have gode stjerner fx Ilbis, som koster omkring 15mill afhængig af verden)
- Dagger tyvene har den hårdeste tid nivellering i 1. job (medmindre de bruger stjerner, indtil niveau 30)
- Assassins har generelt mindre forsvar end Bandits fordi hvis evne til at øve skjolde
- Assassins har intet at beskytte deres HP (Men de kan HP vaske, kræver en smule nx)
- Dagger tyvene (Bandits) er sværere at niveau indtil 3rd job
- Daggers har kort rækkevidde, selvom fastsættes af Boomerang Step i 4. Job
- Assassins tendens til at kræve mere meso at vedligeholde end andre klasser (især hvis du bliver dexless eller lav dex), samt prisen for at erhverve stjerner.
- Tyve er meget rigelige, dolk og stjerne ens (selvom meget mere af sidstnævnte).
Warrior
- 1
- Warriors er for det meste nærkontakt krigere. De kan ikke bruge range angreb som de andre klasser først langt senere i spillet. Derfor og som formodes krigere har langt mere sundhed og forsvar end andre klasser. Angribende nærkamp er undertiden kedeligt, men den blotte enhver skade hit gør det umagen værd.
- Warriors gøre en masse skader på højere niveauer, men er overskygget af Mage er i den mellemliggende zone. På dette punkt synes Warriors temmelig patetisk, men giv ikke op!
- Det er også tvivlsomt at vælge 2H, eller 2handed, våben end 1H våben. Den gode nyhed er, at du kan bruge både afhængigt af miljøet. Dette resulterer på grund af Krigerens 'Mastery "færdigheder. For eksempel får Fighters Sword og Axe Mastery. Hvis du vælger Axe Mastery, får du en højere minimum skader + nøjagtighed for BÅDE 1H og 2H akser.
- Fordele:
- Højeste HP og forsvar af alle klasser.
- Valg af 8 forskellige våben typer.
- Kan vælge mellem 1-handed og 2-hånds våben.
- Første Mapler er at få en hob færdighed.
- Sider (muskatblomme / sværd brugere) kan anvende elementære afgifter som dem af tryllekunstnere til at forbedre angribe i 3. Job og videre
- Høj rå skade.
- Spearmen er ønskede i partier bør de have Hyper Krop (øger max HP og MP med 60%)
- Fighters er vellidt for deres Rage evne. Stigende angreb af 10..
- Dragen Knights er den første klasse at have evnen til at ramme 15 monstre i kortet. (Drage Roar)
- Korsfarere gøre mere skade på enkelte monstre, mens White Knights gøre mere skade baseret på elementære kræfter, og Drage Knights gøre mere skade på mobs.
- Drage Knight har en mere øget rækkevidde, men mere tydeligt i 3. job.
- Korsfarere og White Knight får mp regenerering i 3. job.
- Ulemper:
- Ingen varierede angreb indtil 3rd (til Spyd og Polearm brugere) eller 4th job (for hver anden kriger)
- White Knights / Paladins (Pages forbi level 70) har begrænset uddannelse valg, da de er afhængige af elementært fordele (ligesom tryllekunstnere) til at træne effektivt.
- Laveste MP for alle klasser (indtil 3. klasse).
- Axe og Mace-brugere har relativt ustabile skader overalt i hele spillet. Spyd og pole arm brugerne også står over for dette problem, selv om dette er fastsat i den 3. job. Enten måde, denne ustabile skader er beslægtet med den skade af præ-4th job (cross) bue og klo brugere. Pole-arm brugere og Spearman få mere beherskelse dog i 4. job. Selvom Axe og Mace er ustabile, de gør relativt mere skade end den stabile sværd
- Lav nøjagtighed + undgå-evne.
Pirate
- 1
- Fordele:
- Har både Brawler, som i senere niveauer betaler sig med ret cool færdigheder såsom Transformation. Også Gunslingers er hurtige, kan hoppe skudt, og har brand eller is kugler / ammunition når lvl. 70
- Jobbet får ikke så kedeligt som de fleste jobs, fordi der på 1. og 2. stykke arbejde der er temmelig kølige færdigheder. Dette gælder også for 3. og 4. job.
- Som i 2008, er der ikke så mange af dem endnu, så du har en bedre chance for at være velkendt.
- Gunslingers sidste ende få en færdighed, som rivaler orkan (hurtig brand)
- Gunslingers kan komme på høstak på Henesy s Market Entrance.
- Infighters har en af de bedste overlevelsesevne satser i spillet, fordi uovervindelighedsprincip rammer.
- Ulemper:
- Pirat kan ses som en anden version af tyv. De har begge lidt en samme job stil bestående af enten kortrækkende angriber (aka. Brawler / Bandit) eller kaste genstande såsom stjerner eller skyde kugler (aka. Gunslinger / Assassin).
- Også efter et stykke tid, de kan få kedelige og endda irriterende. Siden udgivelsen mange pirater har invaderet HPQ (Henesys Party Quest) pletter og nu tager det endnu længere tid at komme ind i en fest. Selvfølgelig, som i 2010 HPQ er temmelig tom.
- Spørg venner til råds. Hvis nogen af dine venner allerede spiller, så spørg dem for nogle råd om klasse fordele. Det kan hjælpe dig med at beslutte.
- Fordele:
Perma-nybegynder
- 1
- Fordele:
- Ingen EXP skader, når du dør
- Du behøver ikke at afgøre, hvilke af de fem andre, du kunne gøre
- At være en del af et enestående samfund
- Taxa er billige (90% rabat)
- Tilføjer nogle udfordring
- Ulemper:
- Ingen særlige færdigheder
- Skal finansieres (meget) for våben og udstyrer
- Yderst svag i forhold til andre klasser
- Tager lang tid at level op
- Fordele:
Cygnus riddere
- 1Cygnus riddere er spin-offs af de 5 originale klasser, men med visse forskelle.
- Fordele:
- Niveauer op hurtigere end nogen anden klasse
- Anstændigt (og prangende) færdigheder for de fleste klasser
- 6 AP hvert niveau indtil level 70
- På niveau 120 kan du lave en Ultimate eventyrer (Fordele omfatter særligt afsnit, højt statistik, nye færdigheder osv.)
- Alle klasser kan have en sjæl sprite, der angriber fjender for dig
- Ulemper:
- Medmindre du spiller som Mikhail / Milhile, niveauet cap er 120.
- Ultimate eventyrere har lidt mindre HP end en normal eventyrer (afviselig)
- Ikke for stærk efter level 70
- Kan ikke få adgang til Gate til Future-området, eller gøre en Cygnus eller Magnus boss løb.
- Fordele:
Tips
- Vælge, hvad passer bedst til dine spille spil færdigheder.
- Læs nogle af de relaterede Google artikler om Maple Story for flere oplysninger for at hjælpe dig med at gøre din beslutning.
- Forsøg ikke at gå med strømmen. Hvis alle kan lide magikere eller tyve, behøver du ikke at lide dem. Vælg hvilken klasse du ønsker.
- Mage s og krigere såre en masse. Forskellen er, at krigere har mere HP og mage os få en meget mere MP.
- Hvis du er en Perma-Beginner, siger "tak" eller bare ignorere dem, hvis nogen kalder dig noob.
Advarsler
- Hvis du ikke er tilfreds med din karakter, har du altid mulighed for at slette den. Alternativt, de gør god karakter kort og opbevaring muldyr.