Wkudk

Sådan bruger konsollen i tes3: Morrowind

Konsollen er et kraftfuldt værktøj, som du kan manipulere spillets verden til din smag. Men med stor magt kommer stort ansvar. Venlig er at lære at bruge konsollen, før du skrue noget op dårligt. Men lad dig ikke skræmme - det er virkelig ikke så svært at lære, hvis du kun gøre et par ad gangen.

Steps

Sådan bruger konsollen i tes3: Morrowind. Forstå, at hvis du ikke kan blot klikke på et objekt for at markere det, skal du bruge et objekts ID i konsollen i stedet sit navn.
Sådan bruger konsollen i tes3: Morrowind. Forstå, at hvis du ikke kan blot klikke på et objekt for at markere det, skal du bruge et objekts ID i konsollen i stedet sit navn.
  1. 1
    Forstå, at hvis du ikke kan blot klikke på et objekt for at markere det, skal du bruge et objekts ID i konsollen i stedet sit navn. Navnet er, hvad du ser, når du kigger på objektet i spillet. Den id er, hvad du ser, når du klikker på det med konsollen. Du bør også forstå, at spillet ikke indlæse hvert sted på én gang, fordi det ville gøre spillet virkelig langsom. Hvert hus (og undertiden separate værelser) er lidt separat verden af ​​deres egne, der kaldes en 'celle'. Nogle eksempler på indvendige celler: »Balmora, Dorisa Darvel: Bookseller '' Seyda Neen, Fargoth Hus 'Sadrith Mora, Wolverine Hall:. Fighters Guild' Ydersiden af ​​verden er også opdelt i udvendige celler. Udvendige cellerne ikke nødvendigvis unikke navne. Balmora, for eksempel, er faktisk fire separate celler.
  2. 2
    Åben konsollen og starte spillet ved at trykke på tasten til venstre for '1 'på dit tastatur. På en standard QWERTY tastatur, er dette "~" (eller "¬" i den britiske version). Du må højreklikke udenfor konsollen til fortsætte med at spille med konsollen åbne. Men hvis du gør dette vil du ikke være i stand til at skrive i konsollen, mens du spiller.
  3. 3
    Valg af et objekt vil fortælle konsollen for at indstille denne figurs statistik eller tilføje 15 flasker DENNE kasse. Hvis du vil vælge et objekt, skal du åbne konsollen og klikke på det. Hvis du ikke er i stand til at klikke på det, skal du kende dets ID for at bruge konsollen på det, og skriv det på denne måde: object_id-> kommando. For at vælge den spiller, enten hit "fanebladet 'for at skifte til tredje person visning og klik på dig selv, eller type spiller-> kommando object_id-> kommando.>.
  4. 4
    Bemærk at der er flere forskellige typer af konsol kommandoer:
    • Toggle kommandoer. Disse turn forskellige transportformer og valgmuligheder i spillet On og Off.
    • Getvariable, setvariable og modvariable kommandoer. Disse vil vise og indstille afspilleren eller andre figurers statistik til et givet tal.
    • Vis og sæt kommandoer. Svarende til den ovenfor, men anvendes til globale variable. En global variabel er en numerisk værdi, der bruges til at identificere en række ting, og ændres ved hjælp scripts eller dialog.
    • AddItem og removeitem kommandoer. Disse føje elementer til inventar i det valgte tegn, væsen eller container.
    • Addspell og removespell kommandoer. Disse add trylleformularer tegn "eller væsner 'magiske menuer.
    • Getpos og setpos kommandoer. Disse fortælle, hvor objekter er på X, Y og Z-akserne, og giver dig mulighed for at sætte dem i forskellige steder på disse akser.
    • Deaktivere og aktivere kommandoer. Disse fjerne objekter fra spillet, og læg dem tilbage i spillet, hvis du beslutter dig for at beholde dem.
    • Placeat kommandoer. Disse sted et nyt objekt i spillets verden, den nøjagtige poisition baseret off koordinater i forhold til det valgte objekt.
    • Positioncell kommandoer. Disse faktisk flytte objekter udover afspilleren til en bestemt position i en anden celle.
    • Centeroncell og centeronexterior kommandoer. Disse vil øjeblikkeligt teleportere afspilleren til andre steder i spillet.
    • Testcells kommandoer. Disse teleportere afspilleren til hver celle i alfabetisk rækkefølge.
    • AI-kommandoer. Disse bruges på væsner og figurer for at gøre dem gøre tingene på.
    • Changeweather kommandoer. Disse giver dig mulighed for at ændre vejret for en given region.
    • Journal-kommandoer. Disse vil give dig mulighed for at manipulere din figurs journal. Alle journaloptegnelser har indekstal og tidsskrift emner. Du skal kende til både at bruge disse kommandoer.
    • Andre kommandoer. Kommandoer, der ikke passer ind i nogen anden kategori.
  5. 5
    Toggle kommandoer: Disse bruges til at tænde indstillinger til og fra i spillet. De fleste af dem har korte former (f.eks ToggleDebugText = TBT). Hvis du vil bruge disse kommandoer, skal du indtaste en kommando eller dets korte form i konsollen og tryk 'enter'. Det vil vende tilbage med en lille linje til at fortælle dig, om du lige har slået indstillingen til eller fra. At slukke det, skal du skrive den samme kommando igen.
    • Toggleborders - Dette skifter grænserne mellem udvendige celler. Grænserne vise sig som glødende gule og sorte streger på jorden. Dette er nyttigt, hvis du er langt ude i ørkenen, men teknisk set stadig i en by og har brug for at sove som du har lov til at sove, så snart du er forbi de grænser, selv om det ikke fortælle dig, at du er ude af byen. Du kan også bruge 'TB' for denne kommando.
    • Togglecollision - Dette vil tillade dig at gå nogen steder. Du vil gå i uanset retning, du pegede selv lige op eller gennem gulvet. Du kan også bruge 'TC' for denne kommando.
    • Togglecollisionboxes - Dette skifter bokse, der vises omkring objekter til at vise dig, hvor sammenstødet begynder for objekterne. (Tænk på det på denne måde: de usynlige bokse allerede var der, men nu kan du se dem.) Du kan også bruge 'TCB' for denne kommando.
    • Toggledebugtext - Dette skifter om spillet viser debugging information på skærmen. Du kan også bruge 'TDT' for denne kommando.
    • Togglefogofwar - Dette skifter den "sorte" dækker områder på kortet, som du endnu ikke har dækket. Du kan også bruge 'TFOW' for denne kommando.
    • Togglefullhelp - Dette vil give dig mulighed for at se statistik af et objekt ikke jævnligt ses under spillet, så som hvem der ejer det, eller hvad script det har på det. Du kan også bruge 'TFH' for denne kommando.
    • Togglegodmode - Dette vil tillade dig at være "uovervindelig". Creatures og mennesker, hvis de angriber dig, vil ikke være i stand til at ramme dig. Du kan også bruge 'TGM' for denne kommando.
    • Togglekillstats - Dette skifter mulighed for at blive i stand til at se statistik for drab, når du åbner en konsol. Det vil fortælle dig, hvad du dræbt og hvor mange væsner du har dræbt i hele spillet. Du kan også bruge "TKS 'for denne kommando. Se 'ToggleStats'.
    • Togglemenus - Dette vil slukke menuerne. Dette omfatter de små ting, du ser, mens du spiller spillet, menuer, som du ser efter »pause« den liste, du får efter at have slået Esc, og konsollen. At tænde dem igen, ramte konsollen to gange på knappen. Du kan også bruge 'TM' for denne kommando.
    • Togglepathgrid - Dette skifter hvorvidt sti gitre vises. Sti gitre er programmeret ind i spillet for ikke-player karakterer til at gå på, når de ikke angriber. Du kan også bruge 'TPG' for denne kommando.
    • Togglesky - Dette vil tænde eller slukke vejret, solen, måner, himlen tekstur, nat og dag... og erstatter himlen med en blank sort hul. Du kan også bruge 'TS' for denne kommando.
    • Togglestats - Dette betyder ToggleKillStats, ToggleDialogueStats, ToggleMagicStats og ToggleCombatStats samtidigt. Du kan også bruge 'TS' for denne kommando.
    • Togglewireframe - Dette ændrer hvorvidt du ser teksturer af et objekt, eller bare maskerne. Tænk på det på denne måde: Hvert objekt er et trådnet, der er omfattet af en tekstur. Du kan også bruge 'TWF' for denne kommando.
    • Toggleworld - Dette skifter hvorvidt spillet gengiver andet end spilleren. I ikke-techie taler: det gør alt, men den spiller usynlige, herunder jorden. Alt hvad du kan se, er himlen, og hvis du kigger ned virkelig langt, vand. Du kan også bruge 'TW' for denne kommando.
  6. 6
    Getvariable, setvariable og modvariable kommandoer: Disse vil give dig mulighed for at se og ændre statistik for afspilleren og andre tegn. De viste tal er de samme som dem, du ser, når du holder pause spillet og se, hvad dine evner er, for eksempel din Alchemy kunne være 28, hvis du er en amatør eller 78, hvis du er en professionel alkymist. Hvis du vil bruge disse kommandoer, skal du vælge den person, hvis variabel, du ønsker at se eller ændre, og skriv Getvariable eller Setvariable #. For eksempel vil Getillusion vise en figurs illusion dygtighed, Setillusion 50 GetIllusion> vil sætte en figurs illusion til 50, og Modillusion 10 vil rejse en figurs illusion spil af 10 punkter (du kan også bruge negative tal).
    Mens du kan ændre alle de numeriske statistik, du ser på din egen menu, for ikke-player karakterer kan du også ændre:
    • Disposition - hvor meget de kan lide dig. Når du taler til dem, den blå bjælke over listen over emner at tale om, er deres disposition. Det kan være lige fra 0 til 100.
    • Fight - hvor sandsynligt er det at angribe dig.
    • Flygt - hvor sandsynligt det er at løbe væk fra dig.
    • Alarm - hvor sandsynligt er det at flipper ud, hvis du stjæler noget.
    • Hej - maksimale afstand fra dem, kan du være, før de henvender sig til dig og sige hej. ('Hello' kan ikke nødvendigvis ensbetydende 'hello' kan de sige "Hvad er det med hensyn til, [spillerens løb]? 'Eller' jeg er en travl fyr, så hvis du kunne skynde dette op 'eller' Hold dig i bevægelse" eller et par hundrede andre ting.
    • Sundhed - GetHealth vil vende tilbage, hvor meget sundhed karakter har i øjeblikket. SetHealth vil sætte figurens maksimale sundhed til et bestemt antal, og indstille deres nuværende helbred til dette nummer. ModHealth hæver figurens nuværende helbred med det tal.
    • Magicka - fungerer på samme måde som sundhed, kun med træthed.
    • Træthed - fungerer på samme måde som Health eller Magicka, kun med træthed.
    • Blightdisease - 1, hvis væsen / karakter har en skamplet sygdom, 0 hvis ikke
    • Commondisease - 1, hvis væsen / karakter har en almindelig sygdom, 0 hvis ikke
    • Skala - decimaltallet for hvor stor objektet er i forhold til hvor stor den er som standard. 1 er standard.
    • Chameleon - procentsats for, hvor meget 'kamæleon' effekt væsen / tegn har i øjeblikket.
    • Lammelse - 1, hvis væsen / tegn er lammet, 0 hvis ikke
    • Resist_____ - ligesom ResistBlight, ResistFrost, osv. Dette er hvor modstandsdygtig objektet er en specifik ting.
    • Waterbreathing 1, hvis væsen / tegn kan ånde vand, 0 hvis ikke
    • Waterwalking - 1, hvis væsen / tegn kan gå på vandet, 0 hvis ikke
    • Invisible - 1, hvis væsen / karakter er usynlig, 0 hvis ikke
    • Eksempler: "Caius cossades" -> setdisposition 100, spiller-> setspeechcraft 100
  7. 7
    Vis og sæt kommandoer: Disse display og ændre globale variabler. Du behøver ikke at vælge noget. Skriv show glob_var eller indstille glob_var til #. Glob_var betyder den globale variabel, der skal indstilles, og # repræsenterer, hvad du vil sætte den til.
    • Eksempler: show glob_var, sæt glob_var til 21.
  8. 8
    AddItem og removeitem kommandoer: Disse tilføje og fjerne elementer til og fra det valgte objekt opgørelse. Dette virker kun for containere, skabninger og tegn. Først skal du vælge den container, væsen eller tegn, hvis beholdning du vil tilføje eller fjerne genstanden til eller fra. Derefter object_id typen AddItem object_id # eller Removeitem # og tryk på 'Enter'. Den # vil være, hvor mange objekter, du ønsker at tilføje eller fjerne.
    • Eksempler: "Caius cossades" -> AddItem light_com_candle_08 1 player-> AddItem gold_001 5 "divayth fyr" -> removeitem "Daedric dolk" 1
  9. 9
    Addspell og removespell kommandoer: Disse tilføje og fjerne magi til den valgte tegn eller skabning. Disse svarer til AddItem og RemoveItem du kun behøver ikke at føje antallet af magi, da det kun er en magi. Du skal vælge et objekt, og skriv Addspell spell_id eller Removespell spell_id.
    • Eksempler: player-> addspell "balyna s beroligende balsam", "edwinna Elbert" -> removespell "Dragon hud"
  10. 10
    Getpos og setpos kommandoer: Disse show og ændre placeringen af et objekt på x, y eller z-aksen. Tænk på x og y som længde og bredde, og z ligesom højden. Vælg et objekt, og typen getpos et. Men »a« i dette eksempel skal erstattes af x, y eller z for at vise den akse, du mener. Dette vil returnere et tal, der er objektets placering på en hvilken akse du har skrevet. Hvis du vil ændre aksen, skal du vælge et objekt og type setPos en #. (Igen, 'a' skal erstattes med x, y eller z.)
    • Eksempler: furn_bone_skull_01-> setPos z 2048, misc_uni_pillow_01-> getPos y
  11. 11
    Deaktivere og aktivere kommandoer: Disse fjerne et objekt fra verden, og sætte det tilbage, hvis du har besluttet at beholde den. Hvis du vil deaktivere et objekt, skal du markere den og skrive Disable. For at aktivere det igen, sørg for at det stadig er markeret og type Enable Disable.>. Du kan ikke aktivere objekter, medmindre de er blevet deaktiveret først.
    • Eksempler: "dorisa Darvel" -> deaktivere umiddelbart efterfulgt af "dorisa Darvel" -> aktivere
  12. 12
    Placeat kommandoer: Disse placere nye objekter i den aktuelle celle i forhold til andre objekter. Først skal du vælge et objekt at basere det nye objekt position off af, og skriv derefter Placeatme object_id # x # y # z #. Det første nummer vil være, hvor mange genstande, du ønsker at placere. Normalt er 1 eller du får en række nye objekter, der alle på den samme plet. X #, y # og z # betyde, hvor langt fra det oprindelige objekt langs hver akse det nye objekt vises. Du kan også bruge Placeatpc object_id, # x # y # z # for at placere objekter i spillet i forhold til spilleren.
    • Eksempler: Placeatpc scamp_creeper 1 256 0 0, scamp_creeper-> PlaceAtMe "Imperial Guard" 1 0 0 0
  13. 13
    Positioncell kommandoer: Disse vil placere en genstand allerede i verden til et bestemt sted i en bestemt celle. Du skal vælge et objekt til at bevæge sig, og skriv derefter Positioncell x # y # z # rotation "celle navn". For nemheds skyld, behøver du ikke at sætte rotationen af ​​objektet og kan skrive 0 i stedet. I dette eksempel # x #, y # og z repræsenterer positionen langs x, y og z akserne objektet vises.
    • Eksempler: Spiller-> positioncell 2816.406 7016.756 4306.963 180 "ashmelech"
  14. 14
    Centeroncell og centeronexterior kommandoer: Disse vil teleportere spilleren straks til midten af en celle i spillet. Der er ikke meget forskel mellem de to kommandoer, bortset fra at CenterOnExterior vil kun arbejde for udvendige celler. For at gøre dette: typen Centeroncell "celle navn". Du kan også skrive 'COC' eller 'COE "for disse kommandoer.
    • Eksempler: centeroncell "Caldera, Shenk s Skovl"
  15. 15
    Testcells kommandoer: Disse vil teleportere afspilleren hurtigt gennem forskellige celler i spillet. For at bruge disse, typen Testcells, Testinteriorcells TestCells,> eller Testthreadcells. TestCells vil teleportere afspilleren til hver celle i alfabetisk rækkefølge. TestInteriorCells vil gøre det samme, men vil kun bruge indvendige celler. TestThreadCells vil kun gøre udvendige celler i tilfældig (?) Rækkefølge. Du kan også skrive Stopcelltest eller SCT mens prøverne foregår for at stoppe dem.
  16. 16
    AI kommandoer: disse bruges til at manipulere AI figurer og væsner. Du bruger disse kommandoer ved at vælge et tegn til kommando, og derefter indtaste kommandoen. Der er en række forskellige AI kommandoer:
    • Aiwander - Disse er skrevet på denne måde: Aiwander # # #. Disse forårsager tegnet til vandre tilfældigt på vej riste. Det første tal er hvor langt fra det sted, de er nu den karakter vil vandre. Det andet tal repræsenterer, hvor længe de vil gøre dette for før man går videre til den næste ting, de skal gøre. (For at gøre dem vandre som dette uendeligt, så skriv '0 '.) Den tredje nummer vil sige, hvad bestemt tidspunkt i spillet, de vil begynde at gøre dette. (. At gøre dem starte med det samme, skal du bruge en 0) Ekstra numre kan blive hængende til slutningen af ​​denne kommando for, hvad chance har de for at stoppe op og gør hver af de "tomgang" bevægelser - skrabe hovedet og stirrede på deres hænder, osv. Dette vil tillade dig at gøre tomgang 2 til 9. Hvis tegnet har en animation (såsom de dansende piger på Desele s i Suran), vil dette være inaktiv 9.. Hvis disse alle er sat til 0, eller blot udeladt af kommandoen, vil de ikke gøre tomgang bevægelser og vil hele tiden gå rundt uden at stoppe.
    • Aifollow - Dette vil gøre tegn / væsen følge en bestemt karakter / væsen til et bestemt sted. Først skal du vælge det objekt, der vil følge et andet objekt og type Aifollow object_id # x # y # z # AIFollow>. Object_ID er ID af den karakter eller væsen, at den valgte man vil følge. Det første tal er, hvor længe de vil følge efter og de sidste tre er de xyz koordinater, hvor de vil stoppe efter objektet.
    • Aitravel - Det gør den valgte charactr væsen / karakter rejse til et bestemt sted i cellen. Du skal skrive Aitravel x # y # z #. De tre numre er xyz koordinater til destinationen.
    • Aiescort - Virker som AIFollow, medmindre du vælger den person / skabning, der vil blive fulgt, og input person / skabning, der vil følge.
    • Aiescortcell - Dette vil give AIEscort for at arbejde i forskellige celler. (Du skal dog starte i en udvendig celle og destinationen skal være en udvendig celle.) Kommandoen er Aiescortcell object_id "celle navn" # x # y # z #. Det er ligesom AIEscort, bortset fra at den har den celle navn i midten af ​​det.
  17. 17
    Changeweather kommandoer: Disse vil ændre vejret til en bestemt region. Du skal kende navnene på de regioner, for at ændre vejret. Regionerne er ting som 'West Gash Region «,» Bitter Coast regionen «osv. Alle byer har også regionens id'er, som du ikke kan se i spillet, så du bliver nødt til bare gæt baseret på det område, de er i. Dette er hvad du skal skrive: Changeweather "region" #. Antallet vil betyde:
    • 0 = Slet
    • 1 = Overskyet
    • 2 = Foggy
    • 3 = Overskyet
    • 4 = Rain
    • 5 = Thunder
    • 6 = Ash
    • 7 = Blight
  18. 18
    Journal kommandoer: Disse vil give dig mulighed for at ændre spillerens journal. Du skal kende Journal id og indekset nummer for at bruge disse kommandoer. For at finde disse ud, er du nødt til at kigge i Construction Set.
    • Getjournalindex - Dette vil fortælle dig indekset antallet af den seneste dagbog af dette indeks. Skriver dette: Getjournalindex journal_id.
    • Tidsskrift eller Setjournalindex - disse vil tilføje en anden dagbog. Du skal skrive dette: Journal journal_id # eller Setjournalindex journal_id #. Den # er nummeret af tidsskriftet indrejse.
  19. 19
    Andre kommandoer: Disse kommandoer, som ikke helt passer ind i andre kategorier.
    • Filljournal - Dette vil give spilleren hver dagbog i spillet. Blive advaret, da det tager et stykke tid, og det vil gøre quests i spillet uspilleligt bagefter.
    • Fillmap - Dette vil vise alle byer, byer, unikke celler mv på verdenskortet.
    • FIXME - Dette flytter afspilleren 128 enheder foward. Nyttigt, hvis du få "stå".
    • Fadeto # - Dette vil fade skærmen til sort. Nummeret er den procent, der er sort.
    • Resetactors - Dette vil sætte alle ikke-spilbare figurer på deres startpositioner med det originale AI.
    • Startcombat char_id - Det gør det valgte tegn eller skabning angribe tegn eller skabning angivet i char_ID.
    • udstyre object_ID - Tvinger valgte karakter at udstyre objektet. De skal have en i deres opgørelse for dette arbejde.
    • Farvel - Tvinger PC for at afslutte dialogen.
    • Drop object_id - Gør det valgte objekt droppe object_ID.
    • Face x # y # - Gør væsen eller tegn blikket mod xy koordinater for et øjeblik.
    • Forcegreeting - Gør det valgte tegn tale med dig, uanset hvad celle, du er i eller hvor langt væk du er.
    • Forcejump - Tvinger valgte karakter til at hoppe på plads. For at løse dette, type Clearforcejump.
    • Forcemovejump - Tvinger valgte karakter til at hoppe i stedet for gåtur. For at løse dette, type Clearforcemovejump.
    • Forcerun - Tvinger valgte tegn til at køre i stedet for gåtur. For at løse dette, skal du skrive ClearForceRun.
    • Forcesneak - Tvinger valgte tegn til at snige i stedet for gåtur. For at løse dette, skal du skrive Clearforcesneak.
    • Getsquareroot # - Beregner kvadratroden af nummeret.
    • Lås # - Låser den valgte dør eller container. Tallet repræsenterer låsen-niveau.
    • Lås - Låser den valgte dør eller container.
    • Random # - Genererer et tilfældigt tal mellem 0 og # + 1.
    • Enableracemenu - Åbner race / udseende skærmen til valg. Men dette vil ofte gøre dig udstyre tilfældige ting. Sørg for at gemme på forhånd.

Tips

  • For at komme til test-celler: coc toddtest, coc "karakter stuff wonderland", coc "Clutter Warehouse - Everything Must Go!
  • Hvis du skriver et celle-id, objekt-id, spell id, variabel, attribut osv. med mellemrum, skal det have "anførselstegn" omkring det, eller det vil kun tælle det første ord.. Fx "Caius cossades" -> AddItem ingred_willow_anther_01 1, skal> vil føje én Willow Støvknap til Caius Cossades opgørelse, men Caius cossades-> AddItem ingred_willow_anther_01 1 vil få spillet til at prøve at tilføje et Willow Støvknap til opgørelsen af et kaldet objekt ' Caius ', som selvfølgelig ikke findes i unmodded spillet. Du får en fejlmeddelelse, og Caius Cossades vil ikke få nogen Willow Støvknap.
  • For at få et væsen eller NPC til at stoppe angriber dig: Vælg og Stopcombat umiddelbart efterfulgt af Setfight 0 StopCombat>.
  • Hvis du vil vælge et objekt, skal du være i samme celle. Når du bruger object_id-> metode, skal der kun være én genstand med, at ID i cellen.
  • Komma mellem separate ord i en kommando kan anvendes med ingen skadelige virkninger. (Eks. placeAtPC "Caius Cossades", 1, 128, 0, 180 fungerer på samme måde som placeAtPC "Caius Cossades" 1 128 0 180.
  • RemoveSpell fungerer også for sygdomme.
  • For at få mere tid til at træffe en beslutning i dialog: Farvel når valget vises. Men sørg for, at du ikke fik en dagbog, når spurgte valg eller det vil bryde søgen.
  • At rejse en hær af onde skelet zombier: Placeatpc "skeleton_summon" 1 128 0 0, gentag indtil du har alle dem, du ønsker, skal du vælge og Aifollow player 0 0 0 0 på hver af dem
  • Du kan få den id for et objekt ved a) at kigge i Construction Set eller b) at finde objektet i spillet og vælge den i konsollen, og derefter huske det id, vises øverst i konsollen kassen.
  • Konsollen er ikke case-sensitive, hvilket betyder 'SetVariable værker som' setvariable ', som fungerer som "SeTvArIaBlE".

Advarsler

  • ToggleCollision arbejder for andre karakterer så godt, og mennesker kan gå gennem vægge og sidde fast.
  • AddItem og RemoveItem vil påvirke hvert objekt i spillet med det samme id. For eksempel er hver Ash Slave kaldet "ash_slave«, og hvis du giver en Ash Slave en Daedric Longsword vil hver Ash Slave nu har en Daedric Longsword. Det samme gælder for AddSpell og RemoveSpell.
  • Ændring af Fight, Flygt, Alarm, og Hello af et objekt vil også ændre hvert objekt i spillet med det samme id. For eksempel vil gøre Ash Slave anvendt i ovenstående har l33t longsword skillz ved at ændre sine lange Blade dygtighed til 100 gøre alt Ash Slave har l33t longsword skillz.
  • Siger 'Goodbye', mens foretage valg vil undertiden blokere dig i at fuldføre quests, hvis der er en dagbog, du får, når præsenteret med valget.
  • Messing med tidsskriftet kan blokere dig i at fuldføre quests.
  • Gem aldrig efter brug PlaceAt kommandoer til at oprette en kopi af dig selv. Dette vil medføre problemer med spillet.