Ingeniører, mekanik af Team Fortress 2. Fyldt til randen af viden og en lastbil belastning af øl, Ingeniører er defensive område benægtelse spillere, der kan designe, bygge og reparere dødbringende Vagter der kan skyde raketter, nyttige Dispensere, at indsætte ammunition, metal, sundhed og team fremrykkende Teleporters at holde kampen up, hold et område eller skubbe det modsatte hold. Uanset hvilken situation vil en Engineer altid være der til at implementere backup og sætte en kontrolpost for at tilskynde holdet til at vinde spillet. Hvis en plan back brande kan Ingeniører piske en Shotgun, en Pistol, og deres trofaste bygning Wrench.
Steps
- 1Grib din værktøjskasse. Ingeniører har en 6/32 medium varierede Shotgun (Primary), et 12/200 Pistol (Secondary) og Wrench, der hjælper med at opbygge de skøre tingester (Melee). Ud over dette, har Ingeniører flere buildables der kræver metal til at bygge (Four-tasten).
- 2Få metal. Når du gyde hver Engineer starter med et maksimum på 200 metal (vist nederst til højre). At indsamle metal, gå over til ammo bokse, pistoler fra de døde, en forsyninger skab eller en dispenser. Når du bygger noget, du også nødt til at opgradere det til sit fulde potentiale. Hver bygning kan opgraderes fra niveau 1 (Nybygget) til en niveau 2 (Kræver 200 metal) til en Level 3 (Complete). Opgradering en Sentry til sin maksimale gør den til den mest dødbringende, at kunne skyde dobbelte Gatling kanoner og raketter, hvor som opgradering af en dispenser yderligere hjælper teamet ved at indsætte mere ammunition, mere metal og øge helbrede sats.
- 3Genkende, når og hvordan du bruger dine primære våben. Ingeniører får et haglgevær, en pistol, en skruenøgle og et redskab til at detonere deres egne bygninger.
- Brug shotgun for kort til mellemtone angreb. Dette er din base våben, som du vil bruge til at angribe for størstedelen af tiden.
- Brug pistolen til langdistance. Selvom det ikke lokalisere præcis, ingeniørens pistol er god for efterbehandling fra en tilbagetog fjende. Hvis du løber tør for ammunition i kampens hede med shotgun, trække pistolen og brand væk.
- Brug din wrench til at reparere din strukturer og til nærkamp. Wrench drab er sjovt, men ikke altid praktisk i head-to-head kamp. Gem din skruenøgle til reparation af din sentry og andre strukturer. Undtagen mod en spion undergrave dine bygninger. Dens hurtigere og mere effektivt at angribe en spion med samme våben, du bruger til at fastsætte dine bygninger end at skifte mellem.
- 4Forstår at bruge hver af dine strukturer. Ingeniører har evnen til at bygge en sentry en dispenser, og teleporter indgang / udgange. Vælg et blueprint og drej den 90 º ved at højreklikke, hvis du ønsker. Placer en struktur på den ønskede placering og se den automatisk begynder at konstruere sig selv. Du kan også ramme det et par gange med din skruenøgle til at fremskynde processen. Vær sikker på at holde det godt bevogtet i mellemtiden, ellers en fjende kan nemt ødelægge det, før den er færdig.
- Sentry (130 metal). Disse tårne vil automatisk skyde på nogen modkørende fjender, hvilket gør dem et dagligt syn i bund forsvar. Vagter har en begrænset rækkevidde, som er skitseret af en mur af dit holds farver inden anbringelsen.
- Vagter har tre niveauer af ildkraft (niveau 1, 2 og 3), som kan opgraderes ved at opnå mere metal og ramme den med din skruenøgle. Hvert niveau opgradering kræver en ekstra 200 metal. På det laveste niveau vagten vil kun supplere holdets forsvar / lovovertrædelse, på niveau 2 og højere vagten er i stand til at lukke ned alle fjender i skildvagt nærhed, med undtagelse af spioner.
- Level 1 vagtposter er meget grundlæggende. De fyre runder og drej meget langsommere end andre niveauer, hvilket gør dem modtagelige for skader af hurtigere spillere. De er sammenlignelige i ildkraft til Scout pistol. Stort set enhver klasse kan håndtere en vagtpost på dette punkt
- Niveau 2 vagtposter har stærkere ildkraft og kan rotere hurtigere end niveau 1 vagter. De er nogenlunde sammenlignelig med en Heavy mini-gun.
- Niveau 3 vagter er de mest magtfulde, i stand til at rotere og skyde hurtigt med raketter og yderligere runder. De er hvad der svarer til en Heavy mini-gun og en soldats raketkaster
- Vagter har tre niveauer af ildkraft (niveau 1, 2 og 3), som kan opgraderes ved at opnå mere metal og ramme den med din skruenøgle. Hvert niveau opgradering kræver en ekstra 200 metal. På det laveste niveau vagten vil kun supplere holdets forsvar / lovovertrædelse, på niveau 2 og højere vagten er i stand til at lukke ned alle fjender i skildvagt nærhed, med undtagelse af spioner.
- Dispenser (100 metal). Langsomt dispenseren genererer metal og ammunition til holdkammerater. Det vil også helbrede holdkammerater, omend meget langsommere end en.
- Kombineret med et nærliggende vagtpost, en dispenser give næsten ubegrænset metal, ammunition og sundhed til en ingeniør og til andre spillere. Vær på vagt, at dispensere genererer metal på et relativt langsomt tempo, så ikke forvente at have et parti af metal lige efter den er færdig konstruere sig selv.
- Placer en dispenser strategisk på de forreste linjer for at give holdkammerater en konsistent kilde til sundhed. Disse er uvurderlige under pludselige død kampe.
- I modsætning til Team Fortress og Team Fortress Classic, kan du ikke dræbe fjender ved at detonere din dispenser. Du kan dog placere en dispenser i en stram korridor for at skabe en improviseret barriere. Det er nyttigt at hindre vigende fjender, samt informerer ingeniør indkommende fjender.
- Dispensere har 3 niveauer. Jo flere niveauer dispenseren har, jo hurtigere kan helbrede folk. På niveau 1 det heler med en sats på 10 HK / sek På niveau 2 det heler på 15/sec På niveau 3 bliver det 20/sec næsten lige så hurtigt som en medic med en hastighed på 27 HK / sek.
- Dispensere healing stakke med andre tæt ved dispensere, to eller flere gør for en meget hurtig helbredende point til dit hold, men det kræver samarbejde fra en anden maskinmester.
- En tung eller pyro i nærheden af en dispenser vil aldrig løbe tør for ammunition, selvom de fyre hele tiden, så med korrekt placering du kan have en tung fungere som en improviseret vagtpost eller pyro som spion checker.
- Teleporter (125 metal). Den teleporter er meget nyttig til at transportere nyligt udklækkede spillere til de forreste linjer hurtigt. Husk, at du bliver nødt til at placere en teleporter indgang og udgang.
- Vær strategisk, når du vælger en placering til din teleporter indgangen. Du vil ønsker at placere en indgang, hvor dine holdkammerater nemt kan se det, men ikke så indlysende, at lade det åbne for fjendtlig beskydning.
- Ligeledes undgå at placere udgange ud i det åbne. Ikke alene vil du bevare liv i din exit, men også livet for dine holdkammerater, som de kommer til at lære, hvor de er blevet teleporteret.
- Husk, at spillerne passerer gennem din teleporter midlertidigt vil forlade dit team farvens spor i deres kølvand. Erfarne modstandere vil tage dette til efterretning og forsøge at opspore placeringen af din exit.
- Dit teleporter kan transportere en spiller omkring hvert 10 sekunder, hvis opgraderet, som derefter tiden er reduceret til 5 sekunder for niveau 2 og 3 sekunder for 3-niveau.
- Før opbygge en exit, gøre brug af din evne til at vende strukturer ved at højreklikke. Det hjælper at give indgående spillerne et klart billede af, hvor de skal hen, snarere end at stirre ind i et hjørne.
- Sentry (130 metal). Disse tårne vil automatisk skyde på nogen modkørende fjender, hvilket gør dem et dagligt syn i bund forsvar. Vagter har en begrænset rækkevidde, som er skitseret af en mur af dit holds farver inden anbringelsen.
- 5Udvikle en strategi. Mens Ingeniører er taget højde for at være en defensiv klasse, de stadig har mange muligheder for at spille på lovovertrædelse så godt. Vær sikker på at eksperimentere med forskellige teknikker og planer, der tilbyder den mest gavn for dig og resten af dit team.
- Overvej din defensive rolle. De fleste Ingeniører vil bruge deres tid på basen, hvilket placerer vagtposter på steder, hvor de ikke let kan ødelægges. Hvis du er meget tæt på re-gyde, kan du overveje at bygge et fjernt dispenser nær den forreste linje for at give sundhed til dine holdkammerater, da du har nem adgang til forsyninger kabinet. Glem ikke at placere en fjernbetjening teleporter exit for at hjælpe med transport af dine holdkammerater. For en defensiv ingeniør, skal sentry placeres bedst beskytter mål.
- Overvej din offensive rolle. Ingeniører kan bruges til at skabe "mini baser", som kan give et sted for holdkammerater til at trække sig tilbage for sundhed og ammunition, samt et sted at transportere holdkammerater med teleporter. I en offensiv rolle bør en sentry tjener til at beskytte teleporter exit og dispenser.
- 6Vær på vagt over spioner og deres sappers. Spies er udstyret med sappers, hvilket vil deaktivere din strukturer og gøre dem ubrugelige. Sappers vil også langsomt dræne din struktur magt, og vil ødelægge den, hvis den er tændt for længe. Hvis Plantesafter en af dine strukturer hurtigt ramte det et par gange med din skruenøgle at ødelægge sapper og at reparere din struktur. Det er normalt en god idé at fokusere på at dræbe spion først, og derefter reparere og / eller genopbygge dine strukturer. Ellers vil spionen bare fortsætte med at tappe din strukturer igen og igen, eller han kunne BackStab dig, mens du står din vagtpost.
- Det er vigtigt at huske, at sappers vil deaktivere strukturer. Derfor, hvis en tapper din vagtpost, vil det ikke være i stand til at skyde indtil sapper er fjernet. Dette kan efterlade dig sårbar ikke kun for 's angreb, men også til andre indkommende fjender.
- Naturligvis, glem ikke, at dine vagter vil ikke angribe en, der er indhyllet og / eller er forklædt som en af dine holdkammerater.
- Normalt dine vagter, dispensere og teleporters vil være første prioritet blive ødelagt af det modsatte hold, uanset at angribe eller (især) forsvarer. i mange tilfælde, bygger derfor vagtposter og teleporters i skjulte eller uventede, svære at nå steder kan være en bedre beslutning end at bygge det i traditionelle forsvar spots, hvilket ville være det første målrettede sted. Overvej at bruge en dispenser og en crouch hop for at nå til tag på punkt C på grusgrav eller hjørnet afsats på scenen 1, nr. 2 i Goldrush. Et hold står med en vagtpost på en utraditionel stilling vil undertiden blive så overrasket at strategise omkring det og ødelægge det!
- Hold øje med demo mænd, hvis stickies kan banke en helt sæt af ingeniør bygninger, hvis de er tæt på hinanden. Sørg for at holde øje med alle hjørner og blinde pletter, hvor demo mand kan starte stickies fra
- 7Brug mere pistol. Afslutning af resultater eller finde våben bør give dig Gunslinger, Frontier Justice og Wrangler. Du vil også få en anden våben, hvis du håndværk.
Tips
- Når du arbejder med andre Engineers, overveje at placere en teleporter, der fører tilbage til din base. Dette er nyttigt for at give en hånd i en uendelig lager af metal, og for at vejlede andre holdkammerater tilbage til re-gyde. Huske på, at dette vil forvirre de fleste spillere, så sørg for at kommunikere din strategi for dit team.
- Må ikke blive for knyttet til et bestemt sted på et kort. En god ingeniør vil nedrive og genopbygge sine strukturer på strategiske steder for at fuldføre målet og tjener holdet. Strukturer placeret i en sektion af kortet i øjeblikket ikke i spil er ubrugelige.
- Vær opmærksom på HUD i øverste venstre hjørne. Hvis en af dine strukturer tager skade, vil du høre et bip, og din HUD vil fremhæve den beskadigede struktur.
- Hvis du skifter klasser, vil dine strukturer forsvinde, så snart du igen gyde.
- Vær opmærksom på Engineer stemme. Du vil høre ham råbe forskellige ting afhængig af scenariet. For eksempel vil han råbe "Sentry ned!" hvis din Sentry er ødelagt, eller "Spy undergrave min vagtpost!" Hvis en deaktiverer vagtpost.
- Kommunikation er afgørende i TF2. Hvis du bevogtning din intelligens i ctf_2fort, lyt til dine holdkammerater (enten via chat eller via voice) for oplysninger om fjendens bevægelser.
- Når du opgraderer dine bygninger, så prøv at vende rundt hver dag og igen at sikre, at der ikke Spies eller nogen andre spillere snigende op bag dig med den hensigt at dræbe dig.
- Som pr ingeniør update patch (i juli 2010), er der flere nye våben og ændringer ingeniør i TF2. Følgende er 4 nye opnåelige våben og redskaber, deres fordele og ulemper:
- Frontier retfærdighed: The Frontier Justice kan byttes i Ingeniørens opgørelse i stedet for standard haglgevær. Når en Engineers sentry er ødelagt, vil Frontier Justice optjener kritiske hits. De vil også få to bonus Kritikkerne for hver dræbe deres Sentry gør og én crit for hver hjælpe. På negativsiden har pistolen en 50% mindre magasin end den almindelige gamle shotgun og ikke får tilfældige crits.
- Wrangler: The Engineer vil bytte sin trofaste pistol til Wrangler, som vil udlevere en vagtpost automatiske sigte til spilleren. Når du bruger Wrangler, vil din vagtpost får en skade-absorberende skjold, mere kraftfulde fyring pistol, og en hurtigere fyring missil launcher.
- Gunslinger: Er en mekanisk klo, der erstatter den skruenøgle, der tilføjer 25 max sundhed til bæreren, og erstatter Vagter med Mini Vagter (ikke så kraftig som vagtposter, der ikke kan opgraderes, men når det først er er ekstremt hurtige til at samle, og kan også være spiller styres med Wrangler) og hver tredje punch i en combo er en kritisk hit, uden tilfældige crits.
- Sydlige gæstfrihed: Er en avanceret nøgle, der ligner mere en cleaver med pigge! På hit, bløder target ud i 5 sekunder, har det ingen tilfældige Kritikkerne, og tilføjer en 20% brandskader sårbarhed til bæreren.
- Husk, at du kan slå dine strukturer før skabelsen med et enkelt højreklik (standard). Dette vil rotere blueprint på jorden ved 90 º. Det er usædvanligt nyttigt for strategisk placering på afsatser og lignende.
- Det er en god ide at vende dine strukturer, så de er mest effektive. Roter din teleporter udgange til at klare den åben, så dine holdkammerater ikke bliver nødt til at vende rundt i forvirring. Rotere dine vagter, så de ikke spilder tid at vende sig til brand, hvilket giver dine fjender mindre tid til at reagere.
- Må ikke antage, at du kun kan reparere og opgradere dine egne vagter. Hvis du er gået sammen med en anden Engineer, og din vagtpost er ødelagt, hold op med det andet Engineer til at holde sin egen Sentry falder.
- Du kan tage sappers off af venlige Engineer-bygninger, hvis han formår at få selv dræbt.
- Prøv at finde de bedste steder for at bygge din sentry. Nogle gode placeringer er lukkede rum, omkring langt hjørner, og bag store kampesten.
- Du vil ønsker at opbygge din vagtpost på et sted, hvor det kan skyde nogen spillere, der forsøger at ødelægge det. Derfor er det er en dårlig ide at placere en vagtpost ud i det fri, hvor en snigskytte eller en velplaceret serie af raketter kan plukke det ud fra en afstand. Kanter og stramme hjørner er også en dårlig idé, da en fjende let kan placere sig selv til at skyde vagten uden at få ondt, også sørge for, at skildvagten indflydelsessfære dækker alle vinkler af angreb, da spillerens våben ud kan spænde vagten er.
- Etablering af en fremskudt base, især i CP maps, kan være uundværlige til dit team.
- Du kan fremskynde byggetiden på nogen af dine strukturer ved blot fortsætter med at ramme det med din Skruenøgle efter placering. Det er generelt en dårlig idé, men fordi efter at placere en bygning, vil du sandsynligvis blive kører for at få mere metal, medmindre du allerede har en nærliggende dispenser, og ikke gøre det spild af tid og er meget risikabelt.
- Vær sikker på at afhente døde fjende (og holdkammerat) våben og til at afhente ammo bokse. De er en stor kilde til metal til at bygge / reparere / opgradere dine strukturer.
- Du får 100 metal til hvert våben afhentet! Må ikke køre alt for langt væk fra din lejr skønt!
- Prøv at bo tæt frontlinjerne, men langt nok tilbage til at kunne bygge, mens der ikke under beskydning.
- Du kan hoppe op på dine strukturer til at bygge højere. At springe op, hoppe og krybe i luften, mens bevæger sig fremad for at komme på toppen af dine strukturer. Stående og hoppe på dit vagtpost eller dispenser kan give dig adgang til højere jorden, hvor en spion ikke kan nå! Hvis du ikke kan komme til denne højere jorden, kan du stadig hoppe op og bygge en teleporter exit for at få dig der, når den er færdig. Dit team, især snigskytter, vil elske dig for at få dem højt op og utilgængeligt for Spies og Scouts, der elsker at dræbe dem.
- Hvis du opdager, at en vedholdende bliver undergraver dit vagtpost, brug din skruenøgle til at dræbe ham. Du vil måske finde det lettere at ødelægge sapper og dræbe Spy med din skruenøgle på samme tid, snarere end at ødelægge sapper og træk din shotgun til at dræbe.