Wkudk

Sådan får Epona i Ocarina of Time

Dette er en grundlæggende oversigt over, hvordan man får Epona i Zelda 64: Ocarina of Time. Dette er ikke en gennemgang af spillet, og det omfatter ikke trin mellem at være barn på Lon Lon Ranch og være voksen. Kom Epona vil være en enorm forbedring, så det er værd at forsøge at få hende fra Ingo. Læs videre for at finde ud af, præcis hvordan.

Steps

Sådan får Epona i Ocarina of Time. Indtast lon lon ranch.
Sådan får Epona i Ocarina of Time. Indtast lon lon ranch.

Kom til lon lon ranch og Epona

  1. 1
    Find lon lon ranch. Når du har opfyldt Zelda på slottet, og er eskorteret ud af Impa, du står lige foran vindebroen. I stedet for overskriften over straks til Death Mountain ligesom Impa fortæller dig, ser lige frem, hvor du står. Der bør være, hvad der ligner en gruppe af huse på toppen af ​​en bakke. Dette er Lon Lon Ranch.
  2. 2
    Indtast lon lon ranch. Det er her, Talon (den mand, du vågnede op på slottet for at få adgang til stien) og hans datter bor. Kør lige ind mellem de to bygninger, når du først indtaster, og du vil finde dig selv i et sted, der ligner en ranch, med en slags cirkulær racerbane.
  3. 3
    Lær "Epona sang. "Angiv sti, hvor hestene kører rundt og du vil se en lille pige stående i midten, synger. Tal med hende. Hun vil takke dig for at vågne op hendes far, og gå på om sangen hun synger. Tag Deres ocarina og lære "Epona s Song".
  4. 4
    Efterlad lon lon ranch og gå til Death Valley. Spille ud de næste to dungeons som planlagt. Efter dungeons er færdige, skal du gå til templet Time at blive vokset op.
  5. 5
    Gå tilbage til lon lon ranch, efter at du er vokset op. Du vil se, at det ikke længere er den lykkelige vidunderligt sted, det var, da du var barn. Nu gården er blevet overtaget af Ingo, der har lovet troskab til Ganandorf. Du vil se, at ranchen nu bruges til en ridning spil. Betale Ingo penge at komme ind, og vælge en hest og ride rundt. Du kan ikke gøre dette på den første farten, så du skal ikke prøve. Når tiden løber ud, vil han sparke dig ud.
  6. 6
    Betale for at få ind igen, trække sig ud din Ocarina og afspille Epona sang. Epona vil løbe over til dig. Få på hende og ride over til indgangen, hvor Ingo står. Mens der på den hest 'Z' target ham og trykke på 'A' knappen for at snakke. Han vil udfordre dig til et løb, væddemål dig 50 rupees. Accepter vilkårene i den satsning.
    • Øv ridning Epona først. Bevæg joysticket i den retning, du ønsker at gå, ride hende, er virkelig så simpelt er det.
    • Tryk på knappen "A"-knappen for at brødføde Epona en gulerod for en byge af hastighed. Epona vil gå hurtigere, men du vil miste en gulerod. Brug kun disse fra tid til anden.

Udfordrende ingo på Epona

  1. 1
    Steer Epona på indersiden spor af løkken. Ingo vil forsøge at holde dig fra at komme inde position, men han vil ikke være helt succes på det. Når han giver op inde, tryk 'A' for en byge af hastighed og hastighed forbi ham på indersiden spor.
  2. 2
    Efter at have vundet løbet, ved, at ingo vil flipper ud og udfordre dig igen. Han vil blive rød og skrige om Ganandorf. Så hellere uretfærdigt, han vil udfordre dig til en anden race. Hvis du vinder, får du Epona.
  3. 3
    Anvendelse af de samme tips som før, køre ham igen. Ingo kommer til at ende med at blive meget hurtigere end sidste gang, men der er ikke meget du kan gøre ved det. Bare give det dit bedste og holde prøver.
    • Når du får inde position, ikke give op. Det vil tage Ingo en stor indsats for at passere dig på ydersiden, så bare husk at holde positionen, og du bør være fint.
    • Må ikke over-foder Epona med gulerødder højre væk. Selvom nogle mennesker kan slå Ingo uden at bruge mange gulerødder på alle, er det bedst at bruge bare et par stykker. Brug ikke for mange i starten eller vil du ikke have nogen venstre, når du virkelig har brug for dem - i slutningen af ​​løbet.
  4. 4
    Når du endelig ender slå ingo, ved, at han vil være sindssygt vred. Han siger, at du kan holde hesten, men du kan ikke forlade ranchen. Han lukker porten og griner som en idiot. Synes ligesom alle er tabt, right? Forkert!
  5. 5
    Find en måde at springe ud af hegnet. Vid, at Ingo er låst porten til indersiden af ​​Lon Lon Corral, har du to muligheder.
    • Den hårde måde: Kør lige på Ingo og hoppe porten. Det bliver nødt til at være perfekt, selvom ellers alt, hvad du vil ende med at gøre er at løbe ind i ham.
    • Den nemme vej: På venstre side af ranchen der er en mur. Overskrift fra indgangen mod væggen, køre i en vinkel. Det behøver ikke at være perfekt, kan hesten springe over den enten måde.
  6. 6
    Land på den anden side af væggen og nyde friheden og hastigheden af Epona. Nu kan du nyde alle de fordele, der følger med at have en hest. Delvis som omfatter at være i stand til at krydse verden i omkring 30 sekunder, snarere end de tre minutter det ville tage uden hende.
    • Epona er ikke en vigtig del af spillet. Du virkelig behøver ikke "behov" hende for noget, men hun er virkelig en stor hjælp, så prøv at få hende, hvis du kan.

Tips

  • Brug IKKE alle dine gulerødder op på én gang.
  • Må ikke løbe ind i hegnet eller andet, du vil bremse.
  • Når du ser målstregen, trykke på 'A' som en sindssyg.
  • Må ikke blive afskrækket, hvis dette tager et par gange, bare med at prøve, det er tricky.
  • Komme foran ham og bremse ham ned, mens dine gulerødder genopbygge sig selv (gør det virkelig nemt, fik jeg det på min første forsøg)
  • ALDRIG Z-TARGET Ingo.
  • Brug nok gulerødder i starten for at få direkte foran Ingo. Hvis du blokerer ham, at han ikke kan passere dig.
  • Må ikke løbe ind Ingo eller andet, du vil stoppe helt.
  • Tryk 'A' knappen lige i starten, ligesom Ingo gør, og dette vil sætte dig foran ham. Tryk på 'A', hver gang han ser ud som om han er ved at passere dig.
  • Hvis du bruger en kid taske har, fyld den op til 99. Hvis du har undladt løbet, er der 3 potter i huset på anden sal af kylling spillet. Hver vil indeholde nok for dig at have præcis 50, hvis du taber kapløbet.
  • På den anden race, vil Ingo komme foran dig i begyndelsen.
  • Hug hjørnerne af hegnet så meget som muligt.

Advarsler

  • Må ikke nægte sin anden udfordring. Du vil miste din 50 rupees.