Wkudk

Sådan gør sig godt i Warsong Gulch i World of Warcraft

Har du nogensinde gået til slagmarken og gjort noget, men dø? Så har alle. Disse tips vil hjælpe dig og give dig en vindende kurve!

Steps

Sådan gør sig godt i Warsong Gulch i World of Warcraft. Men i Warsong Gulch PVP, er disse typer.
Sådan gør sig godt i Warsong Gulch i World of Warcraft. Men i Warsong Gulch PVP, er disse typer.
  1. 1
    Arbejde som et team. Når ud på marken eller derhjemme base, er klæber sammen bedst. På den måde kan de forskellige typer af spillere maske sammen. I PvE er disse typer:
    • Tank: Holder aggro med de onde. Warriors, beskyttelse Paladins og bære-formular druider passer dette.
    • DPS Forhandler: Tilbud et ton af skader hurtigt og effektivt. Slyngler og magikere er almindelige eksempler.
    • Healer: Heler og genopliver andre allierede. Præster, paladins, druider og shaman er alle klasser, der kan helbrede.
    • Pet klasse: Har et kæledyr til at holde aggro for dem, mens de kastede langvejs fra. Jægere og troldmænd er gode eksempler.
    • Hybrid: En klasse, der ikke er specialiserede i nogen ting. Paladins, druider og shamaner er eksempler.
  2. 2
    Men i Warsong Gulch PVP, er disse typer:
    • Aggro Magnet: Enhver klasse, der kan helbrede og er healing. Healing er nummer 1 måde du kan hjælpe dit team win WSG det meste af tiden, hvis du kan gøre det, og gør det vil også sikre din hurtig død. Paladins kan faktisk gøre sig selv ind glimrende Aggro magneter ved hjælp af en nedladende emote (/ uhøflig, / spytte, / medlidenhed, / fingre, / fornærmelse) og derefter støbning Divine Shield. Mindst to medlemmer af det modsatte hold vil forgæves angribe dem, indtil de bliver sårbare.
    • CCer: En klasse, der kan tage fjenderne ud af kamp via crowd control. Siden BG handling, især på 70 er så hurtig, enhver CC er lige så effektiv som at dræbe dem, og du er nødt til at være en forbandet fjols til at frigive en CC'd fjende. CC omfatter polymorf (Mages), SAP (Rogues), fældefangst (jægere) og frygt (troldmænd). Hvis du ser en fjende i en kæmpe isblok, de er enten cc'd eller usårlig. Må ikke ramte dem. Hvis de har lilla spiraler over deres hoved, hvis de er i brand, eller har et spor af is følge dem, eller hvis de er et får, skildpadde eller gris, ikke rammer dem. Vent til alle deres venner er døde, så bande op på dem.
    • CrowdBreaker: Enhver, der effektivt kan sprede en menneskemængde, som regel gennem AOE frygt, men nogle gange gennem potent AOE skade (forårsager selvmotiverende spredning). Præster kan gøre dette lettest, så Warriors (Truende Shout) og troldmænd (Howl of Terror), og endelig et godt gearet (læs: tier-4 (og op) skader epics) troldmand kan skræmme fjenderne ud af et område effektivt. Bruges til at bryde op en flok forsvare et flag, eller eskortere et flag-carrier.
    • Carrier: Nogen snuppe fjendens flag. Du bør have mindst én af to kvaliteter til at forsøge dette: holdbarhed eller hastighed. Holdbarhed betyder ikke 6k hk, betyder det, 10k + hp, hvis du er en squishy (Mages [medmindre du er en brand troldmand, med rasende fart, 10k hp og omkring 420ish modstandskraft] troldmænd, præster osv.) don ' t prøve dette. Hvis du er en kriger / prot paladin / vildtlevende druid, slid alle dine bedste hp tankning gear og få fat i en ven, og hvis du er en druid, rogue eller jæger, gør dig klar til at sætte på efterbrænderne. bemærke, at en vildtlevende druid har masser af hk, hurtig i cat form i for tunnelen og rejser formular ud af det. Dette betyder, at selv når du er en højere lvl, hvis han ikke er meget lav, bør du lade ham tage det til basen og give det til dig der, hvis nødvendigt.
    • Escort: Nogen hjælpe transportøren gøre det på tværs af feltet i live. Paladins er unikt velegnet til at gøre dette, fordi de a) kan helbrede, b) dispell næsten alt, c), kan gøre bæreren immun over for aftagende effekter, og d), kan gøre sig fuldstændig usårlig samtidig, hvilket frigør dem til at koncentrere på ac. Dybest set, dog skal du enten være i stand til at helbrede, fremskynde det nationale luftfartsselskab, eller helbrede ham, eller en kombination heraf, hvis du ønsker at eskortere ham. Crowdbreakers kan også gøre gode ledsagere, men helst de vil være præster eller magikere.
    • Flag Room Forsvarer: Dette er en person, der lejre flaget værelse og hvem der er mål er at dræbe frygtløse nationale luftfartsselskaber. Rogues og excel på denne rolle, da de kan få den hoppe på angribere. druider er også godt her gøre for at deres sporing evne cat form og være i stand til at snige sig og hoppe på angribere (de kan gøre det mere effectivly hvis de har den vildtlevende afgift talent). Shamaner gøre godt her også med earthbind til langsomme fjender. Jægere er også godt for deres fældefangst, tracking, og langsommere evner.
    • Rampe og Tunnel Forsvarer: Nogen der er vigtigste mål er at forstyrre en modkørende offensiv og forsøge at tage ud luftfartsselskab støtte. Koordinering denne rolle med flag room forsvar er meget effektiv. En god rampe og Tunnel Defender kan strengen ud og slides ned en offensiv sådan, at de let bliver pillet ned af Flag Room Defenders. Denne rolle er også ansvarlig for at sikre, at en tilfangetaget flag ikke gør det til midtbanen. Warlocks og Shadow Præster udmærker sig ved denne rolle på grund af deres prikker og lyddæmpningssystemer evner mod healere. Jægere og magikere gør godt på grund af deres cc og aftagende abilites. En vigtig taktik for Ramp og Tunnel Defense er til at blive mobil og ikke får bundet ned, denne taktik er tydeligt forskellig fra den "run i midten og farm HKS" taktik. En god rampe og Tunnel Defender er også i stand til at underrette Flag Room Defenders af indgående numre og klasser med særlig note til potentielle nationale luftfartsselskaber.
  3. 3
    Kend din fjende. Du kan ikke læse deres tanker, men du kan gætte, hvad de vil gøre. Hvis du tror, ​​du ved, foreslår din idé til gruppen. Hvis de ikke tror det, så spørg dem hvorfor. Du vil sandsynligvis lære noget!
    • Lære, hvor det andet hold kan lide at skjule med flaget, så du kan tage i et team til at snige sig rundt deres base og redde flaget.
  4. 4
    Tale og lytte. Tal når du ved hvad du taler om, eller når du har spørgsmål. Råben ting som, "Jeg er så COOL!" i chatten er generelt ikke accepteret. Du skal ikke være for alvorlig, men ikke være alt skør. Også ikke kritisere andre folks ideer. Hvis du ikke kan lide det, så fortæl dem hvorfor og være klar til at foreslå et godt alternativ. Formidling fjendens positioner, * især * deres flag luftfartsselskab, er yderst kritisk. Det er også nyttigt at rapportere, hvad klasser er der-"3 krig 2 rogue 1 præst EAST FLAG" er et glimrende eksempel på en kortfattet meddelelse, der hurtigt kan skrives ud, der fortæller alle på dit hold, præcis hvor dit flag går hen, og hvad vil være behov for at hente den. Hvis du lige har greb fjenden flag, vil alle på dit hold ved det, så "Jeg har FLAG" ikke er nyttigt. Men "går deres rampe og derefter center NEED ESCORT" eller "Tunnel" er begge gode eksempler på præcist budskab. Fornuftig anvendelse af CAPS vil hjælpe henlede opmærksomheden på dit budskab, men Majuskler meddelelser vil være mere tilbøjelige til at blive ignoreret, så prøv at udnytte vigtige højdepunkter i din slagmark communiquéer.
  5. 5
    Generelt angriber kun dem, du kan håndtere. Gøre ting, du ved, du kan gøre. Hvis du kører på banen med to andre fyre og møde alle spillerne på det andet hold kører torwards dig, ikke reagerer ved at angribe! Ring efter hjælp, og prøv crowd control angreb eller evner, hvis du kan. Men hvis du har mulighed for distraherende hovedparten af ​​fjendens team med en "nem kill" lige længe nok til at sikre, at din luftfartsselskab lykkes eller i det mindste bliver til en healer, vil dit offer mere sandsynligt være umagen værd.

Tips

  • Have det sjovt!
  • Husk, at dette er et spil. En masse gange en spiller virker alt for alvorligt og alle andre, begynder at kunne lide ham eller hende. Det skærer ned din teamwork og tillid. Bare have det sjovt.
  • Visse forbrugsstoffer (gratis aktion potions, hurtighed potions, whipperroot knolde fra Felwood) kombineret med visse poster (hurtige støvler, udsmykkede mithril støvler, handsker af havet) kan give stærke fordele til klasser, der normalt mangler sådanne evner.
  • Slyngler og druider gøre gode flag løbere. Shaman og endda magikere kan også gøre gode flag løbere, med lidt øvelse, og de rigtige evner.
  • Del oplysninger med dine holdkammerater, såsom hvor dit flag bliver båret af det andet hold, eller hvis du ser nogen sniger ind på din base.
  • Anvende redskaber og andre crowd control emner, hvis du kan.
  • I tilfælde af en fastlåst situation, montere en koordineret handling mod dem, der holder dit flag. Må ikke sive ind én efter én.
  • Være død i slutningen af ​​en kamp, ​​vil ikke påvirke din ære eller fraktion omdømme, men ved hjælp af / afk eller løbe ud af kampen i gang, vil forhindre dig fra at få nogen ende-slaget bonus ære samt holde dig fra at få en battle token.
  • 2 Flag Room Defenders og 1-2 Rampe og Tunnel Defenders gøre en god forsvar.
  • Montering et effektivt forsvar er lige så vigtigt som at have en god offensiv team.
  • --------
  • Brug den hastighed boost buff i dit holds tunnel defensivt. Det er langt mere sandsynligt, at en fjendtlig spiller vil bruge det haste ud af tunnelen og komme forbi dit forsvar. Hvis du ser det, og du forsvare, bruge den op. Igen, det er mere vigtigt på lavere niveau parentes, når undervisningen har færre speed-styrke evner. Et break-away kan føre til en fjende flag cap.
  • Effektivt forsvar ved, hvordan at adskille luftfartsselskab fra hans / hendes støtte ved hjælp af cc og aftagende evner.
  • Stol på færdigheder, før gear. Nogle spillere er helt gearet op, og andre er ikke. Bedre gear er nyttigt, selvfølgelig, men du behøver ikke at have fantastiske redskaber til at vinde. Pyntet-out, men ufaglærte tegn kan blive dræbt af en dygtig spiller med ringere gear.
  • Må ikke out-køre din escort (r), hvis du har flaget. Dette er især vigtigt ved højere niveau parentes, hvor mange klasser har hastighed øge abilties. De vil finde dig! På de lavere niveauer, har en druid i rejse form eller en shaman i spøgelse ulv form, en anstændig chance for en break-away.
  • Taget er generelt en meget fast sted at holde flaget. Det tager fjenden længere tid at komme der, og har mere beskyttende point. Kirkegården bør kun bruges, når dit hold er svag og har ingen andre muligheder. Spillere vil respawn der, give flere numre for defensiv, men terrænet er meget åben.
  • Prøv ikke at dræbe alt for mange modsatrettede spillere på den oprindelige løb mod flaget. Det bryder op dit lovovertrædelsen og spillerne respawn inden for 30 sekunder eller mindre. Det betyder, at de er inden for rækkevidde, når din luftfartsselskab forsøger at komme tilbage over marken.
  • Hvis du er såret, kan du forny sundhed og mana i hytten foran kirkegården. Brug dette er muligt.
  • Hvis du finder dig selv uden eskorte, holde sig til de langt sider af slagmarken.
  • Hvis du har flaget og spændende til højre, ikke går igennem kirkegården, medmindre fjenden har få eller ingen døde spillere. Det er hurtigere, sikker, men fjendtlige spillere ofte respawn der og kan stoppe dit løb.
  • Healer ledsagere skal bruge korte og lange effekt magi på FC.

Advarsler

  • De fleste mennesker, der går til WSG er normalt 6 eller flere niveauer over minimumsniveau tilladt i WSG. dvs 46,59 og 27.. N
  • Normaly folk gerne vil gå ind i kampen på et højere niveau i beslaget de er i, så de kan dræbe mennesker lettere eller overleve længere, Beslagene er: 10-19, 20-29, 30-39, 40-49, 50 -59 (51-60 for AV) og 61-70.
  • Må ikke miste din ånd, hvis du dør eller bliver slået. Prøv, prøv, prøv!
  • Blokeringer kan opstå, hvis begge hold montere en 100% defensiv eller offensiv strategi resulterer i meget lange og smertefulde spil. Hvis dit hold er i en blindgyde, som du ikke kan bryde, overveje at give op det punkt, og vedtage en mere afbalanceret strategi, næste gang rundt.
  • Når du er i et dødvande, så meget sikker på at kontrollere modsatte fraktion tag, da dette er et meget sandsynligt flag position.
  • -------------
  • UPDATE: Pr. Cata, har beslagene blevet ændret. De er nu 10-14, 15-19, 20-24, 25-29, osv. Så kampene vil være en meget mere fair. Selvfølgelig gør denne det mindre sjovt for nogle også.:)

Ting du behøver

  • Almindelig sund fornuft. Hvis du holder dør, fordi du forsøger at solo alting, vil du tabe kampen for dit hold!
  • Teamwork.
  • Kende styrker og svagheder i din klasse. Hvis du kan helbrede, være parat til at støtte det nationale luftfartsselskab, hvis nødvendigt. Hvis du ikke er en druid, og der er én til stede i gruppen, være parat til at passere flaget ud til druid, medmindre han er den laveste i beslaget, fordi så druid vil være underlagt tage hårde slag fra den modstående side.