Wkudk

Hvordan man spiller en læge i Team Fortress 2

Medic, den tyske life support for Team Fortress 2. Medic spiller rollen som støtte. Trods af at miste sin medicinske licens, kan han redde en person fra døden og helbrede dem tilbage til sundhed på få sekunder. Hvis fanget i en kamp, ​​kan Medics holde nogle jorden med deres Sprøjte pistol og komme i tæt med Bonesaw. Og hvis han hold op med en tung og spark i hans Medi Gun magtfulde ÜberLadning har Medic evnen til at nedrive alt på sin vej.

Steps

Hvordan man spiller en læge i Team Fortress 2. Få at vide sine våben.
Hvordan man spiller en læge i Team Fortress 2. Få at vide sine våben.
  1. 1
    Få at vide sine våben. Hver Medic besidder en 40/150 Sprøjte Gun (Primary), klassen definerer Medi Gun (Secondary) og deres sidste udvej, at Bonesaw (Melee). De kan også låse en række alternative våben ved at fuldføre Medic præstationer.
    1. Brug Bonesaw sparsomt på klods hold. Nærkamp er altid sjovt, og nærkampsvåben har taget en ganske løft i magten siden Team Fortress Classic (TFC) koben, men ikke får kæphøj. Gem dine Bonesaw for snigende strejker bagfra, eller hvis din hacker er lige ved siden af ​​dig, og tilbagetog er ikke en mulighed. Ellers er du som regel bedre stillet healing anden holdkammerat og lade dem afslutte job for dig i stedet.
    2. Brug Sprøjte pistol for distance skud. Som navnet antyder, Syringe Gun brande kanyler. Det er ikke den mest magtfulde våben i TF2, men det er ofte undervurderet af de fleste spillere. En erfaren spiller kan være dødelig med sprøjten Gun i deres hænder.
      • Bemærk at nåle fra sprøjten Gun fyrer lidt til højre for, hvor trådkorset er. Brand på en mur fra varierende afstande og se hvor nåle lander for at få en fornemmelse af, hvor at sigte. De har også bue nedad ret hurtigt. Du bliver nødt til at sigte opad og til venstre med sprøjten Gun, hvis du påtænker at ramme nogen fjender på afstand. Dette gælder dog gøre den anvendelig til at skyde over korte bakker.
      • Sprøjten pistol nåle rejser gennem luften langsomt, hvilket kan gøre dem let for andre spillere til at undvige dem. Holde dette i tankerne.
      • Prøv at bruge Syringe Gun at give dækning ilden for dit team. De vil blive i luften længe nok til at rejse på fjender, der kan lide at undvige frem og tilbage fra hjørner.
      • Fire mens fjenden er på vej mod dig * Siden Syringe Gun s projektiler bevæger sig gennem luften langsomt, er det en god strategi at fyre, hvis en fjende er jagter dig, med dig, enten stå stille, bevæger sig hen imod ham eller regression. Hvis han bevæger sig i retning af dine sprøjter, han er mere tilbøjelige til at blive ramt, og dermed dø.
      • Vær opmærksom på at indtaste en "kritisk zone", hvor dine angreb kortvarigt bliver kritisk hits. Dette er nyttigt for din Syringe Gun, da du vil skyde en spærreild af magtfulde nåle på én gang. Denne perlerække af kritiske nåle kan ofte tage ned en Heavy med fuld helbred, hvis sigte ordentligt.
    3. Brug Medi Gun til at helbrede dine holdkammerater. Det er primært en given, dine holdkammerater vil respektere dig for at være i stand til at helbrede dem effektivt og hurtigt.
      • Den største ændring i Medic da TFC er hans evne til at helbrede fra en afstand. Du kan nu plads dig ud fra mellem din holdkammerat, som du helbrede dem for at undgå stænk skader. Du behøver ikke at holde dine sigtekornet på afspilleren for at holde healing dem, så skal du kigge rundt ofte for at holde øje med resten af ​​slagmarken, det er en god ide at kigge efter andre sårede spillere, og holde øje med for nærme sig og.
      • Ud over at healing, kan din Medi Gun hæve en spillers helbred til 150% mere af deres maksimale helbred. Dette vil langsomt vende tilbage til sit maksimum, når du stopper healing dem. Du kan fortælle, hvordan "overhealed" en spiller er af den hvide glødende / pulserende omgiver hans eller hendes sundhed kryds jo større denne glød, jo mere overhealing de har modtaget.
      • Du vil tjene en "bistå kill", hvis du er helbredende en holdkammerat, der får et kill point.
  2. 2
    Brug din ÜberLadning at gøre dig og en af dine holdkammerater uovervindelig for en kort tid. Som du helbrede spillere, vil du bemærke, at den lille bar i nederste højre hjørne på din HUD vil begynde at fylde sig selv. Dette er din ÜberLadning meter. Når dette når 100%, vil Medic meddele, at han er "opladet". Ved at højreklikke, vil du aktivere ÜberLadning, som vil gøre din helbredelse mål helt usårlig i højst 10 sekunder.
    • Bemærk, at du og dit mål ikke kan fange point, når ÜberCharged. Ligeledes vil du og dit mål ikke være i stand til at bære fjendens efterretninger (flag). Men du kan stadig undgå fjenden holdet fra at tage en fange punkt, mens ÜberCharged.
    • Din ÜberLadning meter vil fylde hurtigste, når healing en beskadiget afspiller. Det fylder langsomst når overhealing en spiller, der er allerede på 150% af deres maksimale helbred. Dette giver Medics et incitament til at tage sig af sin teamet som helhed, snarere end at knytte sig til den nærmeste Heavy.
    • Annonceringen af ​​"Jeg er opladet!" kan høres af fjender i nærheden. Hvis du ønsker at dække op på denne kontrollampe signal, så de er mindre tilbøjelige til at være forberedt på det, kan du ringe til en Medic (eller enhver anden vokal kommando), ligesom måleren når 100%, og det vil tilsidesætte den passive " Jeg opkrævet! " meddelelse.
  3. 3
    Må ikke bekymre dig for meget om at dræbe fjender. Den Medic er næsten udelukkende en støtte klasse, så han vil ikke deltage i så meget kæmper som ville en soldat eller en anden klasse. Alligevel vil du modtage masser af hjælpe dræbe point ved at holde andre spillere helbredt som de tager ud fjender.
  4. 4
    Glem ikke om healing andre læger også! Dette er et punkt, at de fleste Medics tendens til at glemme, mens den forreste linje. Medics langsomt regenerere deres helbred over tid, men ikke hurtigt nok til at være nyttig i kamp. Gode ​​Medics skal se ud for hinanden. Hvis du er såret, skal du ikke være bange for at opfordre til en Medic ligesom alle andre. Det meste af tiden, det er kollegerne før kammerater. Healing anden Medic på dit hold for at redde hans liv, vil sikre, at han fortsætter med at helbrede, og holde bygge sit ÜberLadning op.
  5. 5
    Sæt dine prioriteter. Masser af spillere gerne råbe til en Medic af hensyn til at få din opmærksomhed til at komme holde dem helbredt - til trods for at have fuld sundhed. Mens det er godt at holde dine mere vokal holdkammerater buffed, så sørg for at du holder alle andre i live også.
  6. 6
    Lås medic suppleant udstyr ved at udfylde medic resultater. Medics har 36 klasse-specifikke resultater, der gradvist låse tre unikke elementer.
    • Den Blutsauger erstatter Syringe Gun efter endt 10 Medic resultater. Hver nål, der slår en modstander vil helbrede Medic 3 HP. Det tradeoff til dette våben er, at det vil reducere din egen sats for at genvinde helbredet.
    • Den Kritzkrieg erstatter ÜberLadning. Det er ulåst efter at nå 16 Medic resultater. En ladet Kritzkrieg vil give Medic til at yde en anden spiller en 100% kritisk hit rate i 10 sekunder. Den kan også oplade 25% hurtigere end Medi Gun, men det giver ikke usårlighed. Brug af håne for Kritzkrieg (Oktoberfest), vil give dig 10 livspoint, men du er sårbar, mens håne animation spiller. Dette er bedst bruges, når alene og i brand.
    • Den Übersaven erstatter Bonesaw. Dette opnås ved at frigøre 22 Medic resultater. Den Übersaven gynger 20% langsommere end Bonesaw (omkring en swing per sekund), men hver hit vil opkræve Medics ÜberLadning meter med 25%.
      • Bemærk, at du kan skifte tilbage til din oprindelige udstyr til enhver tid ved at få adgang til tegn loadout (standard nøgle M eller via TF2 menu (dvs. hit undslippe)).

Tips

  • Husk, som en Medic, er det bedste, du kan gøre helbrede nogen. Det er en god klasse at få en fornemmelse af spillet med.
  • Hvis du bruger en ÜberLadning at tegne en Sentry, tage føringen i løbet af din indsats for at absorbere knockback fra Sentry, så din ÜberCharged holdkammerat til at angribe det med minimal modstand.
  • Til sidst, over tid, vil du begynde at lægge mærke til hvor lang tid det tager at helbrede bestemte klasser. Det spiller en central rolle i spotting forklædte Spies. Hvis du er helbredende en Heavy, der er i kritisk tilstand, men er tilbage til fuld sundhed i kun et sekund, bringe ud af Bonesaw.
  • Ophold bag dit skjold! Hvis du er helbredende en soldat eller en Heavy, er det normalt en god ide at holde dem mellem dig og hvad fjender tilfældigvis skyde på jer begge, medmindre der er en bekvem hjørne for at gemme sig bag. De kan absorbere raketter og kugler meget bedre, end du kan, og det vil hjælpe oplade din ÜberLadning, til at starte!
  • I de avancerede multiplayer-muligheder, drej på holdet Medic autocall, der signalerer hvor spillerne har brug for helbredelse, selvom de ikke gør det, så godt som det helbrede Toggle, som vil lade dig begynde at helbrede med kun et klik, snarere end at skulle holde ned du museknap.
  • Hvis du har mere end én angriber i en gruppe, er det muligt at skifte mål i midten af ​​din ÜberLadning, men du vil blive straffet for at gøre det. Din ÜberLadning vil dræne betydeligt hurtigere, hvis du har mere end en spiller ÜberCharged på én gang. Uanset hvad, er det en skræmmende strategi, der er værd at holde flere spillere uovervindelig for et par øjeblikke.
  • Når du får en anstændig håndtag på strømmen af ​​spillet, vil du opdage, at på visse tidspunkter, du bedst kan støtte din holdkammerat ved at angribe, i stedet for fortsat at overheal ham. Måske en Spy har fået mellem dig og ham, og går til et snigangreb, eller de kan bare bruge lidt ekstra skade på et mål. Det er vanskelig, fordi en kamp kan ændre sig meget hurtigt, og din primære opgave er at holde din holdkammerat helet. Alligevel hver gang i et stykke tid, kan du gøre mere godt ved at skifte til din Syringe Gun eller Bonesaw end ved fortsat at brusebad din holdkammerat med unødvendige Medic kærlighed.
  • Husk, ikke bare holde fokus helbredelse de mere magtfulde klasser. Husk at helbrede andre sårede holdkammerater til at forbedre overlevelsesevne hele dit team.
  • En Medics ÜberLadning vil fylde mere hurtigt i setup tid, så længe han er aktivt healing nogen. Andre spillere behøver ikke at skade sig selv for at øge din ÜberLadning fill hastighed i denne periode.
  • ÜberCharges anvendes typisk på en af ​​to måder: defensivt eller offensivt. Hvis du bruger det defensivt, bruger du den til at beskytte dig selv og / eller din holdkammerat fra døden. Det er bedre end at dø, men kan undertiden være en delvis sejr slags for fjenden holdet, hvis du skal bruge din ÜberLadning at spare dig selv, så kan du ikke bruge det til en velkoordineret offensiv push. På den anden side, en defensiv ÜberLadning undertiden gør forskellen mellem det andet hold tager en opsamling punkt og bliver slået tilbage. Når der bruges offensivt, har du flere valg af hvornår, hvor og til hvem at bruge din ÜberLadning, så sørg for at kommunikere med dit team til at gøre maksimal brug af denne afgift for at tage ned en Sentry, eller til at gøre så meget skade på fjenden holdet som muligt, og opnå dit holds mål.
  • Medics, måske endda mere end de andre klasser, skal vide, hvor de sundhedsmæssige kits er placeret i hvert niveau. Må ikke være bange for at holde dem til dig selv (med grund).
  • Hvis du er paranoid om at støde en, den mest effektive måde at "Spy check" er at gå ind i den mistænkelige afspilleren. Hvis du passerer gennem den spiller, så er han ikke en Spy, og den er på dit hold. Hvis du ikke kan gå gennem den spiller, så han er en spion.
    • Forklædte Spies får nu en tilfældig sundhed, når de forklædning. Hvis du ser en holdkammerat, der er fuldt overhealed, og du eller en anden Medic ikke helbredte ham, så er han sandsynligvis være en spion.
  • Det er bedre at bruge din ÜberLadning tidligt at spare dig selv end at dø med 100%. Hvis dit helbred dips til det røde eller ting begynder at få for varmt, er det nok en god ide at højreklikke og kigge efter den nærmeste holdkammerat end at forsøge et tilbagetog og risiko dø med en perfekt god ÜberLadning.
  • Det hjælper til at kommunikere dine intentioner til dit team. Den indbyggede talekommunikation er uvurderligt for dette, så sørg for at bruge det, hvis du har en fungerende mikrofon. Hvis du planlægger at ÜberLadning den nærmeste Pyro, mens du har været healing en Demoman, så lad dem vide, så han ikke køre til hans død.
  • Så du har formået at overleve længe nok til at fylde ÜberLadning måleren nu, bør hvem du bruge det på? Dette afhænger næsten udelukkende af situationen, men i de fleste tilfælde en soldat, er tunge, Pyro eller Demoman din bedste satsning. Disse mål er du sandsynligvis vil ønsker at bruge din ÜberLadning på, er typisk Pyros bruges til offensiv skubber, efterfulgt af Heavys for forsvar, Demomen, fordi de kan bruge klæbebomber at tegne flere Vagter og er sikrere end at bruge en ÜberLadning på en Heavy, og Soldier, mindre ønskeligt på grund af deres reload tid, men stadig temmelig ødelæggende, efterfulgt af Engineer, fordi nogle gange er det den eneste måde at forhindre en afgørende Sentry fra at gå ned. Brug din sunde fornuft til at afgøre, hvilken klasse kan bedst gøre brug af din ÜberLadning under de nuværende omstændigheder.
    • Også givet valget, vil du sandsynligvis ønsker at bruge din ÜberLadning på de mere erfarne spillere på dit hold, dem, der er tilbøjelige til at bruge det til fuld effekt i stedet for at spilde det. Typisk (men ikke altid) disse vil være de mennesker i toppen af ​​dit holds resultattavle.
  • Det er nogle gange bedst at holde ÜberLadning som et hemmeligt våben, for eksempel, når du følger en Pyro eller en Heavy, og du kan se omkring fire fjender forude. De vil forvente at dræbe dig uden nogen problemer, men det meste af tiden, vil de ikke blive forventer en ÜberLadning. Brug ÜberLadning på en Heavy eller Pyro vil ende kampen i sekunder, hvilket giver både dig og Heavy / Pyro en masse point.
  • Vær sikker på at holde øje med spillere, der kræver en helbrede. Du kan nemt høre dem råbe "Medic!" eller "Doctor", samt at se en lille rød cross ballon vises over deres hoved. Du kan også se en meddelelse i chatvinduet.

Advarsler

  • Mange spillere vil handle, som om de er uovervindelige, når de ser de bliver helbredt, og vil opkræve i visse død. Mens frontline bekæmpe Medics er et uvurderligt aktiv for holdet, ikke tillader overmodig spillere at trække dig for langt ud sammen med dem. Nogle gange vil det blive nødvendigt at lade en overmodig holdkammerat kapløb til hans død for at bevare dit holds helbredende evne og dine fremskridt mod næste Ubercharge.
  • Medics er højt prioriterede mål, især til, mens du hurtigt kan helbrede andre spillere til at sætte deres flammer, kan du ikke gøre det samme for dig selv.
  • Vær på vagt over forklædte fjendtlige Spies. De kan også blive helbredt af din Medi Gun. Mange Spies vil forsøge at få en helbrede eller sætte dig op til en snigangreb ved at opfordre til en Medic, så altid være bare en lille smule forsigtig. Frem for alt, så prøv at sørge for, at den person, du ÜberCharging er faktisk på dit hold!
  • Selvom du og dit mål kan ikke tage skade, mens ÜberLadning er aktiveret, kan du stadig blive slået rundt af eksplosioner, såsom fra Rockets, klæbebomber eller Vagt angreb. Pas på ikke at få adskilt fra dit mål.
  • Efter at have brugt din ÜberLadning, kan du blive fristet til at gå ud i en manér med din Syringe Gun summende eller Bonesaw synge. Venligst ikke! Dit hold vil uden tvivl brug for healing i den periode, du vil være venter på at respawn og kører tilbage til fronten. Det er bedst at gå på pension bagover i kampen og begynde at opbygge mod din næste ÜberLadning, og lad bekæmpe klasser håndtere tørre op uanset opposition er tilbage.
  • Bemærk, at ÜberLadning ikke beskytter mod visse miljøfarer, såsom kortet Godts tog, der vil straks dræbe enhver spiller, som den rammer.